پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی خشک / قیمت پسته کله قوچی خشک عمده

قیمت پسته کله قوچی خشک عمده

پسته کله قوچی خشک چگونه رقمی است؟ آیا قیمت عمده آن با خرده تفاوت چشمگیری دارد؟ آیا از این رقم برای بسته بندی نیز استفاده می شود؟

پسته کله قوچی خشک از رقم های است که در گروه گرد ها و از نظر اندازه و شکل و قیافه بزرگ می باشد و این نمونه در کنار پسته اکبری، پسته های هستند که انس آنها به طور طبیعی از 20 دانه شروع می شود، قیمت آن نیز از رنج نسبتا بالایی برخوردار بوده و همچنین قیمت عمده این پسته به نسبت قیمت خرده از کاهشی نیز بهره می برد، به طور کل، خرید به صورت عمده پسته نسبت به خرده هم از کاهش قیمت بهره می برد و هم باعث محاسن دیگری هم از قبیل یک دست بودن آن نیز می گردد.

 

خرید پسته کله قوچی خشک بسته بندی

در مبحث بسته بندی از همه ی پسته استفاده می شود، اما بعضی از آنها هم مقرون به صرفه است و هم بازار خوبی دارد، که پسته کله قوچی در این میان به خوبی پسته احمد آقایی در این مورد نیست، اما از پسته اکبری و بادامی برای بسته بندی بهتر می باشد.

یکی از عوامل خرید عمده پسته کله قوچی خندان این است، که علاوه بر آجیل در بسته بندی نیز مورد بهره قرار می گیرد.

پسته کله قوچی خشک از رقم پسته های است، که به طور صد درصد برای مقاصد خاص از آن بهره نمی برند، این رقم برای آجیل بعد از پسته ، در صادرات و بسته بندی بعد از احمد آقایی و حتی دهان بسته آن نیز بعد از احمد آقایی مورد استفاده قرار می گیرد، با این حال نیز به نسبت دیگر پسته های خندان در فصل پسته سفارش خرید عمده و زیادی را به وجود می آورد، که در همه موارد بالا از آن استفاده می کنند.

این رقم شاید به توانایی پسته احمد آقایی و اکبری در بسته بندی نباشد، اما نمونه های متوسط دانه ی آن برای بسته بندی های صادراتی گزینه مناسبی هستند و حتی برای بازار داخل نیز که مردم پسته های درشت و خندان را که خرید و طلب می کنند، نقش پسته کله قوچی هم در قامت بسته بندی و هم فله بیشتر احساس می شود.

منبع: شرکت داریس

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پسته کله قوچی خام

فروش بهترین پسته کله قوچی خشک خام سبزوار

استان پهناور خراسان یکی از مناطق تولید پسته در ایران به شمار می رود که …

دیدگاهتان را بنویسید