پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی زعفرانی / تجارت و تولید پسته کله قوچی سیرجان زعفرانی

تجارت و تولید پسته کله قوچی سیرجان زعفرانی

پسته کله قوچی سیرجان از جمله ارقامی است که برای تولید طعم زعفرانی از آن زیاد استفاده می گردد و همچنین نوع خام و خشک شده ی آن هم تجارت گسترده ای در سطح کشور و همچنین خارج از کشور دارد.

پسته کله قوچی سیرجان چه نوع خندان آن و چه دهانبسته اش بسیار درشت سایر بوده و از نوع دربسته آن برای تولید انواع مغز پسته و همچنین تولید پسته اب خندان بهره می برند که هر دو نمونه این تولیدات برای بازار های داخل وخارج از کشور ارسال می گردد اما در میان همه ای این نمونه ها کله قوچی شور و زعفرانی مخصوص آجیل در بازار داخل تجارت و فروش فوق العاده ای دارد که می تواند حتی این پتانسیل را به بازار های خارج از کشور فرستاد.

بهترین سایز پسته کله قوچی سیرجان برای عرضه به صورت خام و همچنین تولید برای طعم های مختلف از جمله شور و زعفرانی انس 22 و پایین تر از آن است و هرچه مقدار پسته های در بسته آن و همچنین پسته های زشت در یک عدد انسی پایین تر باشد کیفیت و قیمت پسته بالاتر می رود.

 

مغز پسته کله قوچی سیرجان

همان طور که ذکر شد از پسته دهان بسته کله قوچی به منظور تولید انواع مغز پسته کله قوچی استفاده می کنند و این نمونه از مغز پسته به دلیل درشت بودن آن در کنار گلداری در تهیه و تزئین انواع شیرینی ها، دسر، انواع بستنی و مواد غدایی از آنها بهره می برند.

مغز پسته کله قوچی برای صادرات هم انتخاب می شود و برای مصارف کشور های مانند لبنان، امارات، ویتنام، چین و اروپا ارسال می گردد و نوع بسته بندی آن هم به صورت کارتن وکیوم بنا به درخواست مشتری قابل انجام می باشد اما روتین آن کیسه گونی ها 50 کیلو است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خریدار پسته کله قوچی

خریدار پسته کله قوچی زعفرانی

خریدار پسته کله قوچی رعفرانی به منظور تولید و استفاده آجیلی آن را تهیه می …

دیدگاهتان را بنویسید