پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی / قیمت خرید عمده پسته کله قوچی در بازار

قیمت خرید عمده پسته کله قوچی در بازار

با نزدیک شدن به آخر سال و ایام عید، بازار پسته و آجیل پر رونق می شود. فروشندگان حرفه ای از ماه ها قبل برای تهیه بهترین محصولات برنامه ریزی می کنند. از ایام قدیم در فرهنگ ایرانی و جشن های باستانی، پسته در بین دیگر آجیل ها جایگاه خاصی داشته است. قدمت کشت پسته در ایران به زمان های دور در گذشته بر می گردد و از نظر تنوع نیز انواع گوناگون دارد. پسته کله قوچی، اکبری، احمدآقایی، و اوحدی که با نام فندقی نیز شناخته می شود چهار رقم برتر پسته در ایران هستند. هرکدام از این انواع دارای ویژگی های شاخصی است که آنها را در بین بیش از 90 نوع دیگر برجسته کرده است برای مثال پسته کله قوچی دارای بیشترین وزن دانه در بین دیگر انواع می باشد. با توجه به نرخ تقاضا در این فصل، قیمت پسته کله قوچی جهت خرید عمده مناسب تر است.

قیمت خرید عمده پسته کله قوچی در بازار

قیمت روز پسته کله قوچی درجه یک

قیمت روز پسته کله قوچی درجه یک

محصول درجه
یک همواره متقاضی زیاد دارد. پسته نیز در بازار آجیل حرف اول را می زند و قیمت آن
به یک سری از عوامل بستگی دارد که باعث می شود در طول دوره هایی کمتر و بیشتر شود. قیمت ارز، و شرایط اقتصادی بازار داخلی از مهمترین عواملی است که روی نرخ عرضه و تقاضا و در نهایت قیمت آجیل به ویژه برای صادرات تاثیر می گذارد. در این راستا برای اطلاع از شرایط فروش و قیمت روز محصولات از جمله پسته بادامی و کله قوچی درجه یک نیاز است که به سرچشمه های اصلی منابع
وصل شد و از واسطه های متعدد اجتناب کرد

فروش عمده پسته دهن بست با بهترین قیمت

فروش عمده پسته دهن بست با بهترین قیمت

عوامل متعددی از جمله میزان باردهی درخت بر روی نسبت خندان شدن پسته تاثیر گذار است اما به مقدار خیلی زیادی به رقم پسته بستگی دارد. به طوریکه نسب بالایی از پسته کله قوچی در هنگام برداشت به صورت دهن بست است و به عنوان پسته ناخندان شناخته می شود که معمولا پس از طی فرآیندهایی به پسته خندان تبدیل می
شود.

بسیاری از کشاورزان تمایل دارند محصولات خود را به شکل خام به فروش
برسانند. از این رو فروش پسته دهن بست عمدتا توسط تولید کنندگان اصلی و به صورت
عمده انجام می شود. قیمت پسته فندقی و اکبری به عنوان پسته خندان و پسته کله قوچی دهن بست در این
مرحله بسیار مناسب است؛ اول 
به علت خرید مستقیم از کشاورز و حذف سود واسطه گری، دوم به خاطر اینکه فروش عمده که باعث شکسته شدن قیمت می شود.

مشخصات و انس پسته کله قوچی

مشخصات و انس پسته کله قوچی

درخت پسته کله قوچی شاخه های قوی داشته و از عملکرد بالایی برخوردار است. میوه آن درشت و کروی شکل است. این گونه نسبت به برخی مشخصات پسته اکبری برتری دارد برای مثال انس پسته کله قوچی خندان حدود 49 است درحالی که انس خندان پسته اکبری 20 است.

رنگ مغز این نوع پسته قرمز متمایل به خاکستری است و پوسته آن به رنگ سفید استخوانی با تیرگی متوسط می باشد. در اوایل مرداد ماه رشد میوه آغاز شده و اواسط شهریور آماده چیدن می شود. استان کرمان مرکز اول تولید این نوع پسته در ایران است.

مهم ترین خواص پسته

مهم ترین خواص پسته مغزها از جمله خوراکی های با ارزش غذایی بالا محسوب می شوند. در این بین از مهمترین خواص پسته می توان به داشتن مقدار زیاد پتاسیم اشاره کرد که با میزان پتاسیم موجود در پرتقال رقابت می کند. هر 100 گرم پسته دارای 500 میلیگرم فسفر است، فسفر برای افزایش عملکرد مغز و ارتقاء هوش کودکان بسیار مفید است. همچنین پسته، دارای مقادیر مناسب آهن، پروتئین، ویتامینهای آ و ب است.

خوردن پسته برای پیشگیری از بیماریهای قلبی عروقی و نیز تنظیم ضربان قلب و آرامش توصیه می شود. پسته یکی از منابع مهم آهن بوده و برای افرادی که دچار کم خونی هستند مفید است، بعلاوه به تقویت قوای جنسی، کاهش کلسترول بد، افزایش توانایی و تمرکز مغز و ذهن، همچنین تقویت معده کمک می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش پسته کله قوچی درجه یک

 کمتر کسی در جهان وجود دارد که به پسته این آجیل خوشمزه و مقوی علاقه نداشته باشد. پسته محصول کشاورزی لذیذ و مرغوبی است که در مناطق خاصی از کشور رشد میکند و

دیدگاهتان را بنویسید