پسته داریس
خانه / پسته فندقی / صادرات پسته فندقی درجه یک به صورت عمده

صادرات پسته فندقی درجه یک به صورت عمده

پسته یکی از اجزای پرطرفدار در آجیل می باشد که دارای خواص فراوانی برای بدن می باشد. مغز پسته به دلیل داشتن آهن برای رفع کم خونی مناسب می باشد و همچنین مغز و ذهن را تقویت می کند و باعث کاهش کلسترول بد می شود. پسته انواع مختلفی دارد که یکی از آنها پسته فندقی می باشد. این نوع پسته ریزتر از انواع دیگر است و قیمت مناسب تری نیز دارد. پسته فندقی بیشترین صادرات را در بین انواع دیگر پسته دارد. صادرات پسته فندقی درجه یک به صورت عمده به کشورهای آسیایی و اروپایی انجام می شود و یکی از ارزانترین پسته ها می باشد. تولید پسته فندقی بیشتر در شهرهای کرمان و رفسنجان صورت می گیرد.

صادرات پسته فندقی درجه یک به صورت عمده

قیمت روز پسته فندقی صادراتی

قیمت روز پسته فندقی صادراتی برای اطلاع از قیمت روز پسته فندقی صادراتی می توانید به وب سایت شرکت های تولید کننده این محصول مراجعه نمایید. این سایت ها، معمولا هر روز قیمت انواع محصولات را به روز رسانی می کنند و شما می توانید از لیست آخرین قیمت مطلع شوید و در صورت تمایل محصول مورد نظر را خریداری نماییدکه قیمت پسته فندقی ارزان تر از انواع پسته های دیگر می باشد.

خریدهای اینترنتی مزایای زیادی برای مشتری دارد که می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه و ارسال سریع محصول اشاره نمود که امروزه مشتریان این نوع خرید، روز به روز بیشتر می شود.

مشخصات و ویژگی های پسته فندقی

مشخصات و ویژگی های پسته فندقی مشخصات پسته فندقی عبارت است از، دارای ظاهری گرد مانند و دارای مغزی به رنگ ارغوانی است که نوکی کوتاه دارد و اندازه آن از فندق کمی بزرگتر است و طعم و مزه خوبی دارد. این محصول به دلیل ریز بودن از قیمت کمتر و ارزانتری برخوردار است این پسته در رفسنجان و کرمان تولید می شود و یکی از محبوبترین انواع پسته می باشد.

 این نوع پسته از جمله پسته های خندان محسوب می شود. این محصول دارای میزان زیادی موادی مغذی است. مرغوب ترین نوع پسته فندقی در باغ های کرمان و رفسنجان برداشت می شود.

مراکز اصلی فروش پسته فندقی با قیمت مناسب

مراکز اصلی فروش پسته فندقی با قیمت مناسب مراکز اصلی فروش پسته فندقی، این محصول را با قیمت مناسبی به مشتری ارائه می دهند. این مراکز که بیشتر در شهرهای تولید کننده این محصول قرار دارند که محصولات خود را به صورت عمده به فروش می رسانند. شرکت های تولید کننده این محصول را به صورت عمده به فروشندگان عمده می فروشند و با انعقاد قرارداد، به آنها اعطای نمایندگی شرکت را می دهند که محصولات آنها را با قیمت مناسب به مشتری ارائه نمایند.

 این نمایندگی ها در شهرهای بزرگ کشور این محصول را به صورت عمده و جریی در اختیار خریدار قرار می دهند که همان طور که می دانید در خرید و فروش به صورت عمده، قیمت پایین تر می باشد که خیلی از مشتریان خواهان چنین خریدی می باشند و استقبال خوبی نیز می کنند. در خرید و فروش های مستقیم و بدون واسطه به علت نبود دلالان و واسطه گران، قیمت پایین می باشد.

شرکت های صادرات پسته در ایران

شرکت های صادرات پسته در ایران شرکت های صادرات پسته در ایران انواع این محصول را با کیفیت بالا به کشورهای دیگر ارسال می نمایند. شرکت های زیادی در ایران در زمینه صادرات پسته با هم رقابت می کنند. پسته یک محصول پرطرفدار و با ارزش جهت صادرات است و مشتریان زیادی در اکثر کشورهای اروپایی و آسیایی و حوزه خلیج فارس دارد. صادرات این محصول ارز آوری خوبی را برای کشور به همراه دارد.

شرکت های تولید کننده این محصول، علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی این محصول را در انواع مختلف به خارج از کشور صادر می نمایند. پسته فندقی، یکی از اقلام مهم در صادرات انواع پسته می باشد .پسته باید استانداردهای لازم را برای صادرات داشته باشد و باید دارای گواهی سلامت نباتات و بهداشت غذایی بوده و در بسته بندی های مناسب به کشورهای دیگر فرستاده شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پسته فندقی در بازار

قیمت پسته فندقی وابسته به درصد خندان بودن، درصد بسته بودن و میزان انس آن و همچنین میزان رویت مغز پسته می باشد. حجم بیش تر تولیدات پسته فندقی در استان کرمان و در

دیدگاهتان را بنویسید