پسته داریس
خانه / پسته اکبری / صادرات پسته اکبری به صورت عمده

صادرات پسته اکبری به صورت عمده

انواع پسته یکی از پر طرفدار ترین خشکبار ها  در میان اقشار مختلف می باشد و مغز پسته نیز سرشار از ویتامین ها و خواص دارویی فوق اعاده ای می باشد اما اغلب افراد از آن صرفا برای پذیرایی و سرگرمی استفاده می کنند. یکی از برترین صادر کنندگان پسته در ایران، شرکت تولیدی پسته اکبری می باشد که سالانه در حجم های زیاد به صادرات پسته اکبری به صورت عمده می پردازد و در سطح جهانی نیز از فروش بسیار زیادی برخوردار می باشد. وظیفه صادرات پسته اکبری نیز مانند سایر پسته ها بر عهده شرکت بازرگانی پسته می باشد و قیمت پسته اکبری صادراتی در مجموع به نسبت سایر پسته ها مقداری بالاتر است.

صادرات پسته اکبری به صورت عمده

قیمت روز پسته اکبری صادراتی

قیمت روز پسته اکبری صادراتی قیمت روز پسته اکبری صادراتی به طور معمول از انواع ساده و غیر صادراتی آن ارزان تر می باشد اما در مجموع می توان گفت که قیمت پسته اکبری در کشور، بالاتر از قیمت سایر پسته هاست. علت آن نیز شرایط ویژه کاشت و برداشت این پسته ها می باشد و علاوه بر آن ظاهر زیبا و طعم خاصی که پسته اکبری دارد نیز مزید بر علت می باشد.

مشتریان و علاقمندان جهت خرید پسته اکبری و برای این که برایشان به صرفه تر باشد بهتر است این محصول را به صورت عمده خریداری نمایند چرا که قیمت پسته در فروش عمده، کمتر می باشد.

شرایط و مراحل صادرات پسته

شرایط و مراحل صادرات پستهبه طور کلی، صادرات هر محصولی، از کشوری به کشور دیگر یکی از سخت ترین و حساس ترین مراحل فروش برای آن محصول می باشد. مراحل و شرایط صادرات پسته نیز بسیار سخت و لازمه آن وجود تاجران و بازرگانان متبحر و ریسک پذیر می باشد.

از آن جایی که تولید پسته، پروسه مشکل و طاقت فرسایی دارد و پسته کاران سختی های زیاد و هزینه های هنگفتی را متحمل می شوند، در نتیجه انواع پسته تولید شده نیز، یک محصول گران و با ارزش به حساب می آیند و باید در کاشت، برداشت، بسته بندی و صادرات آن نهایت دقت به عمل آید تا مبادا ضرری به تولید کننده وارد شود.

اما اگر بخواهیم به طور ساده ای مراحل صادر کردن پسته را بیان کنیم می توان به صورت مختصر به ترتیب زیر اشاره کرد:

  • برداشت پسته توسط کارگران و بار زدن آن ها در کامیون ها برای انتقال به کارخانه
  • ورود پسته به کارخانه و وارد شدن به خط مخصوص برای جدا کردن پسته های سالم و خراب
  • مرحله جدا سازی پوست از پسته ها
  • استاندارد سازی و بهداشتی کردن
  • شروع طعم دار کردن پسته ها (شور، زعفرانی و …)
  • بسته بندی کردن
  • صادر کردن

خرید عمده بهترین پسته جهان جهت عرضه در بازار های بین المللی

خرید عمده بهترین پسته جهان جهت عرضه در بازار های بین المللیبرای خرید عمده بهترین انواع پسته صادراتی جهان عرضه شده در بازار های بین المللی، راهی وجود دارد که دسترسی همه علاقمندان به پسته در سراسر جهان به انواع پسته را راحت و آسان نموده است و آن راه نیز سایت ها و فروشگاه های اینترنتی می باشند.

نمونه های ایرانی این نوع سایت ها در فضای مجازی بسیار زیاد می باشند و تنها با یک جست و جوی ساده می توان حجم زیادی ازاین فروشگاه ها را از طریق اینترنت یافت.

در سایت های فروش پسته، انواع پسته تولید شده در ایران و جهان به نمایش در آمده اند و با ارائه اطلاعات کامل در مورد انواع پسته ها اعم از:

  • برند تولید کننده
  • نوع طعم پسته ها
  • تاریخ تولید پسته
  • قیمت انواع پسته
  • خواص پسته

آن ها را در معرض فروش اینترنتی قرار داده اند و علاقمدان در تمامی نقاط جهان می توانند  درجه یک ترین و مرغوب ترین پسته ها را از آن ها خریداری کنند.

تولید پسته اکبری درجه یک در ایران

تولید پسته اکبری درجه یک در ایران تولید پسته اکبری اعلا و درجه یک در ایران اغلب در شهر های رفسنجان و زرند در استان کرمان صورت می گیرد، اما در شهر هایی چون دامغان نیز شاهد کاشت و پرورش این پسته ها بوده ایم.

در مجموع تولید کنندگان پسته اکبری از بهترین و وارد ترین متخصصان در زمینه تولید پسته می باشند و به همین دلیل است که این نوع پسته یکی از بهترین و ناب ترین پسته ها در سطح جهان شناخته شده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشنده عمده پسته اکبری با بهترین کیفیت ممکن

فروشنده عمده پسته اکبری در شهر های مختلف کشور به قدری زیاد شده است که بیشتر خریدار ها ترجیح می دهند این نمونه ها را با بهترین کیفیت ممکن به صورت کلی با قیمتی بس

دیدگاهتان را بنویسید