پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی شور / پخش و تولید پسته کله قوچی شور کرمان

پخش و تولید پسته کله قوچی شور کرمان

پسته کله قوچی شور به صورت صنعتی تولید در کرمان می شود و در شهر های بزرگی مانند تهران به صورت فله و هم بسته بندی پخش گردد.جالب است که کمی درباره پسته فندقی کله قوچی بیشتر بخوانیم.

 

 

پسته کله قوچی شور شده به دلیل فروش بالایی که دارد، تولید آن به صورت صنعتی انجام می شود که تمام مراحل تولید آن از صفر تا صد به صورت تمام صنعتی صورت می پذیرد.

این پسته طعم دار در چند صورت پخش می شود، از جمله فله و بسته بندی که در آجیل فروشی های لوکس و درجه یک اکثرا این پسته ها فله تهیه می کنند و بعد به صورت خرده فروشی آنها را عرضه می کنند و نوع بسته بندی ها کوچک که مد نظر است در سوپر مارکت ها و فروشگاه های ذنجیره ای اکثرا راحتر به فروش می رسد.
دلیل انتخاب پسته کله قوچی برای شور کردن و فروش آجیلی این است، که این پسته بسیار درشت و خندان می باشد، و نوع دستچین و توچین 100 درصد آن از جمله بهترین ها برای تولید آجیل های لوکس می باشد.

 

پخش پسته کله قوچی شور در تهران

پسته کله قوچی شور و زعفرانی در تهران پخش عمده را به خود اختصاص داده است و فروش بالایی را هم به خود اختصاص داده و مخصوصا دستچین شده آن که در شمال شهر تهران اکثرا پخش و به فروش می رسد.در این میان نگاهی هم به پسته فیض آباد نیز بی اندازیم.

بهترین طعم شور شده کله قوچی نمونه شور و زعفرانی است و بهترین انس آن هم انس های زیر 22 دانه می باشد و نمونه دستچین و غربال شده آنهم برای این مصرف بسیار خوب است.

شهر های رفسنجان، سیرجان، سبزوار و مشهد از جمله بهترین تولید کننده های پسته کله قوچی هستند و معمولا هم نمونه های این پسته که در این شهرستان ها برداشت می شود اکثرا درشت دانه هستند و در یک بازه انسی مقدار توچین آنها به نسبت دهان چفت و یک طرف چاک بالایی 60 درصد است.

منبع: شرکت داریس

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده پسته کله قوچی

پسته کله قوچی شور به صورت عرضه مستقیم

پسته کله قوچی شور از جمله ارقام و طعم های است که خریداران بزرگی دارد …

دیدگاهتان را بنویسید