پسته داریس
خانه / پسته فندقی / قیمت روز عمده پسته فندقی در بازار بزرگ تهران

قیمت روز عمده پسته فندقی در بازار بزرگ تهران

پسته ایران بخاطر خوش طعم بودن وکیفیت بالای آن قابل مقایسه باجاهای دیگر نیست واین ویژگی باعث متمایزشدن آن باپسته های کشورهای دیگر شده  است. پسته های فندقی بخاطر ریزبودن آن پایین ترین قیمت رابه خوداختصاص داده است و برای همین تقاضای زیادی برای این نوع پسته به وجود می آید. برای اطلاع از  قیمت روز عمده پسته فندقی میتوان بازاربزرگ تهران  رامعرفی کرد. این بازار مرکز فروش پسته ایران است که  برای خرید عمده پسته و پیداکردن مناسبترین قیمت ها میتوان به آن مراجعه کرد.

قیمت روز عمده پسته فندقی در بازار بزرگ تهران

خرید مستقیم پسته فندقی ارزان از کارخانه

خرید مستقیم پسته فندقی ارزان از کارخانهدربازار خرید وفروش پسته واسطه های زیادی وجود دارد که باعث افزایش بیش ازحد این محصول میشود. کارخانه ها وشرکت هایی وجود دارند که پسته را مستقیما ازباغدارخریده و آن را بسته بندی و عرضه میکنند. قیمت پسته فندقی رقسنجان امروز رامیتوان از همین کارخانه ها بدست آورد و خرید مستقیم وارزان را به راحتی انجام داد. البته لازم به ذکراست که نحوه بسته بندی  محصول روی قیمت آن تاثیر میگذارد.

لیست قیمت پسته های درجه یک صادراتی

لیست قیمت پسته های درجه یک صادراتیپسته های ایران انواع مختلفی دارد که به آن ها اشاره خواهیم کرد.

1.پسته اکبری که ظاهردرشت ولوکسی دارد

2.پسته احمدآقایی که درشت وکشیده تراز بقیه پسته هااست.

3.پسته کله قوچی

4.پسته فندقی

همه این پسته ها براساس نیاز وسلیقه کشورهای مختلف صادرات میشوند وازکیفیت بالایی برخوردارند. برای کشورهای اروپایی که آمریکا( رقیب ایران ) سعی دارد  بازار آنها را کامل  دراختیار خودبگیرد ،ظاهر پسته چندان اهمیتی ندارد وهرچه قیمت مناسبترباشد تقاضای بیشتری دارد.

بااین شرایط پسته فندقی مناسبترین قیمت رادارد که میتواند اروپایی هارا ترغیب به خرید آن کند. برای کشورهای عربی هم بیشترظاهرولوکس بودن مهم است وپسته های اکبری واحمدآقایی متقاضی بیشتری دارد.

انواع مختلف پسته که دربالا به آن ها اشاره شد درسیرجان استان کرمان کشت میشوند و قیمت پسته سیرجان نسبت به کیفیت بالایی که دارند ازدیگر پسته ها بالاتر است. دراین کشورها این پسته ها مشتری بیشتری دارد ولی  درکل، پسته های ایران همیشه شهرت جهانی داشته و بیشتر کشور ها  پسته ایران را به نمونه های دیگر ترجیح میدهند.

عمده فروشی بهترین انواع پسته فندقی

عمده فروشی بهترین انواع پسته فندقیپسته فندقی انواع مختلفی دارد از جمله پسته فندقی دهن بسته که بخاطر قیمت پایین تری که دارد، مغزآن درعمده فروشی ها  وصادرات کاربرد ویژه ای دارد. ازمغز پسته فندقی در تهیه شیرینی و….استفاده میکنندواین محصول بسیار پرفروش است وسفارش های زیادی ازاروپایی ها دارد. فروش پسته فندقی  معمولا هم درداخل کشور هم خارج بسیار زیاداست، که این پسته را بسیار پرفروش و سودآور کرده است.

مهمترین خواص و ویژگی های پسته تازه و باکیفیت

مهمترین خواص و ویژگی های پسته تازه و باکیفیتپسته یکی از خوشمزه ترین آجیل های ما ایرانی هااست که درمراسمات مختلف ازجمله عیدنوروز و… مصرف زیادی دارد. دراین قسمت ویژگی های پسته تازه و راه های تشخیص آن ازپسته های کهنه و نامرغوب را برای شما توضیح میدهیم.

برای خرید پسته تازه باید به این نکته توجه کرد که پوست پسته بنفش مایل به قهوه ای تیره باشد ومغز آن حتما باید سبز روشن باشد. بارعایت این نکات به راحتی میتوان پسته تازه وباکیفیت تهیه کرد.

ودرپایان مهمترین خواص پسته این آجیل مقوی وپرطرفدار را برای شما بیان میکنیم. هرچند خواص بسیار زیادی برای این آجیل شناخته شده است که اشاره به همه آنها دراین مقاله نمیگنجد وفقط به تعدادی ازآن هااشاره خواهیم کرد.

علاوه برمغزپسته که به صورت خوراکی مصرف میشود،ازپوست آن وهمچنین روغنی که ازآن بدست می آید استفاده های دارویی زیادی میشود.

خواص پسته عبارتند از:

▪منبع کامل پروتئین وویتامین ها برای کودکان وبالابردن هوش درآنها

▪تقویت کننده ی مناسب برای زنان باردار که به رشد جنین هم کمک فراوانی میکند.

▪تقویت وافزایش دهنده قدرت جنسی درمردان

▪تقویت کننده پوست وجوانسازی آن

▪تقویت رشد مو وکاهش ریزش مو

▪ حفظ انسولین ومانع بالارفتن قندخون افراددیابتی میشود.

▪کاهش ابتلا به سرطان وتقویت قلب درمقابل سکته های قلبی و….

▪بهبود عملکرد دستگاه گوارش بخاطر فیبر موجود درآن

▪تاثیر مفید دردرمان کم خونی، فشارخون وچربی خون

▪سلامت کبد و جلوگیری ازابتلا به کبدچرب

▪کاهش اثرات بیماری های دائمی همچون آرتروز وروماتیسم

و…..

امیدواریم این مقاله به شما در شناخت پسته و خواص آن کمک کرده باشد و قطعا شمارا مجاب به استفاده بیشتر آن دربرنامه غذایی مصرفی خود خواهدکرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پسته فندقی در بازار

قیمت پسته فندقی وابسته به درصد خندان بودن، درصد بسته بودن و میزان انس آن و همچنین میزان رویت مغز پسته می باشد. حجم بیش تر تولیدات پسته فندقی در استان کرمان و در

دیدگاهتان را بنویسید