پسته داریس
خانه / پسته اکبری / صادرات پسته اکبری ایرانی به کشورهای مختلف در دنیا

صادرات پسته اکبری ایرانی به کشورهای مختلف در دنیا

پسته صادراتی ایران در انواع و مارک های مختلف شهرت جهانی دارد. کشور ما ایران، در میان کشور های تولید کننده پسته در سطح جهان، جزو برترین تولید کنندگان در این زمینه می باشد که سالانه چندین تن از انواع پسته را به تعداد زیادی از کشور ها صادر می کند. یکی از برترین برند های تولید کننده و صادر کننده پسته در ایران و جهان، تولیدی پسته اکبری است که منبع تولید آن، شهرستان های استان کرمان می باشند. صادرات پسته اکبری ایرانی به کشور های مختلف در دنیا از دیر باز تا کنون انجام می گرفته است و کارخانه تولید پسته اکبری، هم اکنون به یکی از برترین صادر کنندگان پسته در جهان تبدیل شده است.

صادرات پسته اکبری ایرانی به کشورهای مختلف در دنیا

قیمت روز پسته اکبری صادراتی در بازار

قیمت روز پسته اکبری صادراتی در بازار انواع پسته و علی الخصوص پسته اکبری، باید تحت شرایط خاصی پرورش یابند. از آن جایی که پسته یکی از پر طرفدار ترین مغزیجات می باشد و اغلب برای پذیرایی در میهمانی ها استفاده می شود، باید هم از نظر کیفیت و هم از نظر ظاهری، مرغوب و مشتری پسند باشد.
کارخانه های بسته بندی پسته با ایده های بسیار جذابی این پسته ها را در بسته بندی های فوق العاده شیک می چینند و آن را برای فروش و صادرات آماده می کنند.

در حالت کلی می توان گفت که قیمت پسته اکبری صادراتی بیشتر از سایر پسته ها می باشد و نوع بسته بندی های مخصوص صادرات این پسته نیز متفاوت از مابقی پسته ها می باشد.

اغلب مردم ایران برای مهمانی ها و بخصوص ایام عید و دید بازدید های نوروز، مدل های مختلف پسته صادراتی مارک اکبری را خریداری می کنند چرا که علاوه بر طعم لذیذ و کیفیت بالایی که دارند، بسته بندی آن ها، ظاهری بسیار زیبا و شکیل دارد و به سفره های هفت سین جلوه ویژه ای می بخشد.

مشخصات و ویژگی پسته اکبری

مشخصات و ویژگی پسته اکبری  ویژگی ها و مشخصات پسته اکبری درجه یک و صادراتی تنها منحصر به همین پسته ها می باشند و محال است که بتوانید این ویژگی ها را در پسته های دیگر ببینید. از جمله ویژگی هایی که پسته اکبری دارد و آن را در میان سایر پسته ها چند پله بالا تر قرار داده است عبارت اند از:

  • کشیده و قلمی بودن پسته
  • مغز های شکم پر و کشیده 
  • رنگ سبز ملایم مغز ها که زیبایی خاصی به این پسته ها داده است.
  • پوسته نرم و شکننده ای که دارند، خوردن پسته را راحت تر می کنند.
  • و …

مراحل صادرات پسته به کشور های دیگر

مراحل صادرات پسته به کشور های دیگر مراحل و شرایط صادرات پسته به کشور های دیگر بسیار حساس و خطیر است، چرا که از لحظه کاشت نهال پسته تا زمان برداشت پسته ها، اقدامات بسیار ویژه و هزینه برداری توسط عوامل تولید، انجام گرفته است و از آن جایی که پسته یکی از میوه های بسیار با ارزش و قیمتی می باشد باید تحت شرایط خاصی بسته بندی و صادر شوند.

به طور کلی مراحل صادرات پسته را می توان در چند بخش زیر تقسیم بندی کرد:

  • کاشت و پرورش
  • برداشت پسته
  • انتقال به کارخانه جهت تفکیک پسته های سالم و ناسالم
  • ورود به خط بسته بندی، طعم دهی به پسته ها
  • بسته بندی
  • انتقال پسته های بسته بندی شده به شرکت های صادراتی
  • حمل و بارکشی پسته جهت انتقال به کشور میزبان

همان اندازه ک برای تولید پسته، نیاز به متخصص هست، برای صادرات آن نیز باید تاجران و بازرگانان خبره وارد عمل شوند تا کوچک ترین خطری، محموله های حمل پسته را تهدید نکند و پروسه صادرات با موفقیت انجام شود.

تولیدکننده پسته در انواع درجه یک در ایران

تولیدکننده پسته در انواع درجه یک در ایران تولید پسته اکبری توسط تولید کنندگان در انواع درجه یک در ایران و در شهر هایی چون زرند، رفسنجان و دامغان صورت می گیرد. 

خوشبختانه کشور ایران در تولید انواع پسته تجربه ای دیرینه دارد و بر همین اساس افراد خبره و حرفه ای زیادی وجود دارند که با نظارت دقیق بر روی باغ های پسته توانسته اند مرغوب ترین پسته ها در درجات عالی و کیفیت های اعلی را پرورش داده و وارد بازار جهانی کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشنده عمده پسته اکبری با بهترین کیفیت ممکن

فروشنده عمده پسته اکبری در شهر های مختلف کشور به قدری زیاد شده است که بیشتر خریدار ها ترجیح می دهند این نمونه ها را با بهترین کیفیت ممکن به صورت کلی با قیمتی بس

دیدگاهتان را بنویسید