پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی خندان / فروش عمده پسته کله قوچی خندان سبزوار

فروش عمده پسته کله قوچی خندان سبزوار

فروش عمده پسته کله قوچی خندان سبزوار علاوه بر نرخ مناسب تضمین کننده یک دست بودن پسته نیز است، زیرا حتی اگر پسته ها از چند باغ مخالف هم که باشند، چون در انبار مخلوط می شوند به حالت یکدست در می آیند.

بعد از استان کرمان استان خراسان از بزرگترین تولید کنندگان پسته در یاران بشمار می رود و انواع پسته نیز در این سرزمین تولید و عرضه می شود، به خصوص شهر سبزوار که پسته کله قوچی خندان و درجه یکی به بازار ارائه می دهد.

فروش عمده پسته علاوه بر نرخ مناسب تضمین کننده یک دستی پسته نیز است، چون به هر حال اگر خریدار در دو نوبت پسته کله قوچی خود را تهیه کند، خیلی کم اتفاق می افتد که همان پسته کله قوچی که بار اول خریداری کرده با همان کیفیت خرید نماید.

این روند به خصوص برای فروش عمده پسته کله قوجی اهمیت دارد، زیرا انس های درش این پسته هم در بازار داخل استفاده می شود و هم بازار خارج و انس متوسط و ریز آن کملا نیز صادراتی هستند و در ضادرات آنچه اهمیت دارد، یکدست بودن پسته است.

سبزوار از بهترین مناطق ایران در تولید پسته کله قوچی خندان است و قابلیت رقابت هم با پسته کله قوچی دیگر مناطق ایران هم از نظر کیفیت و هم از نظر سایز را به راحتی دارد.

 

فروش عمده پسته کله قوچی صادراتی

فروش عمده پسته کله قوچی صادراتی همان طور که گفته شد اهمیت یک دست بودن آن بیش از پارامتر های دیگر است، زیرا مخصوصا در انس های درشت پسته که درصد توچین در آن اهمیت دارد و مشتریان خارجی این رقم که اکثرا لبنانی هستند، بسیار برایشان مهم است و بر همین اساس بهتر است که پسته کله قوچی را در یک پارت و آن را هم به صورت مستقیم از شرکت های بازرگانی پسته تهیه نمایند.

قیمت پسته کله قوچی اعلا هم انس های عدد درشت آن در رنج پسته اکبری و انس های ریز آن در رنج پسته فندقی می باشد.

فروش عمده پسته کله قوچی

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نرخ پسته عمده کله قوچی خندان

نرخ پسته عمده به نسبت خرده آیا تفاوت دارد یا خیر؟ رقم کله قوچی خندان …

دیدگاهتان را بنویسید