پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی / خرید و فروش پسته کله قوچی درجه یک

خرید و فروش پسته کله قوچی درجه یک

 کمتر کسی در جهان وجود دارد که به پسته این آجیل خوشمزه و مقوی علاقه نداشته باشد. پسته محصول کشاورزی لذیذ و مرغوبی است که در مناطق خاصی از کشور رشد میکند و به بار می‌نشیند. این محصول خوشمزه و پرخاصیت طرفداران زیادی دارد و البته قیمت آن نیز با توجه به محبوبیت و نیز خواص فراوانی که دارد کمی بالاست. یک از بهترین انواع پسته، پسته‌ی کله قوچی است که به علت دانه‌های بلند و کشیده و مغز خوشمزه و لذیذ شهرت زیادی دارد. و به دلیل درشتی و زیبایی خاص خود و نیز طعم مطبوع دست کمی از پسته‌های دیگر ندارد. ایران در چند سال اخیر به دلیل حجم تولید بالایی که از این محصول داشته است رتبه‌ی اول جهان را به خود اختصاص داده و بعد از آن کشور‌های آمریکا و چین در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. هر کدام از این کشور‌ها پسته‌هایی با ویژگی‌های منحصر به فرد و مخصوص به خود را دارا می‌باشند. خرید و فروش پسته کله قوچی درجه یک در کشور از رونق خوبی برخوردار است و فروشندگان زیادی در کشور در این زمینه مشغول به کار هستند. شما برای خرید پسته کله قوچی به صورت عمده و خرده می‌توانید به فروشندگان و توزیع کنندگان معتبر مراجعه نمایید و به صورت حضوری و یا از راه دور اقدام به سفارش و خرید این محصول نمایید.

خرید و فروش پسته کله قوچی درجه یک

لیست قیمت پسته کله قوچی

لیست قیمت پسته کله قوچی

لیست قیمت خرید پسته کله قوچی با توجه به نوسانات ارز و شرایط اقتصادی متغیر است. باید توجه داشت که انواع پسته از نظر کیفیت متفاوت هستند و این تفاوت در کیفیت بر روی قیمت آن‌ها تأثیر می‌گذارد. به‌علاوه وجود واسطه‌ها در بازار پسته تأثیر زیادی در قیمت انواع پسته دارد. نوع بسته‌ بندی نیز قطعاً از عوامل اثرگذار بر روی قیمت این محصول است.

با این حال با مراجعه به فروشندگان معتبر و سایت‌های فروش آجیل و خشکبار می‌توان از لیست قیمت پسته کله قوچی این محصول آگاهی یافت. همچنین از طریق تماس با بخش فروش مراکز توزیع و پخش آجیل و خشکبار می‌توان از قیمت روز انواع پسته و به طور ویژه لیست قیمت پسته کله قوچی اطلاع یافت.


خصوصیات پسته کله قوچی

خصوصیات پسته کله قوچی

برای بررسی مشخصات پسته کله قوچی ابتدا می‌توان به ظاهر آن پرداخت.  پسته کله قوچی همان‌طور که از نام گذاری آن مشخص است پسته ی درشت و گردی است و کشیدگی کمتری نسبت به پسته ی اکبری دارد.  گل دهی درخت این نوع پسته خیلی زود هنگام و در اوایل فروردین ماه هست و به همین دلیل خطر سرمازدگی درخت این پسته را بسیار تهدید می‌کند. پسته ی کله قوچی علاوه بر ظاهر زیبایی که دارد دارای طعم بسیار خوشمزه ای هم دارد و به‌علاوه مغز این نوع پسته نسبت به سایر انواع پسته درشت‌تر می‌باشد و این باعث محبوبیت بیشتر آن نسبت به سایر انواع پسته شده است و طرفداران زیادی را نه تنها در ایران بلکه در جهان به خود اختصاص داده است.
از جمله خصوصیات پسته کله قوچی می‌توان به زیبایی و خوشمزگی و خاصیت خون سازی آن اشاره کرد. به‌علاوه به دلیل زیبایی این نوع از پسته از آن برای تزیین طرف آجیل در شب عید استفاده می‌شود. به علاوه از انواع پسته در کشورمان برای تهیه غذاهایی مانند شیرین پلو استفاده می‌شود.در صنعت شیرینی پزی هم پسته کاربرد فراوان دارد.همچنین خواص پسته کله قوچی آنقدر زیاد بوده که برای دانستن آن باید به متخصصین در این زمینه مراجعه کرد.

تولیدکنندگان برتر پسته کله قوچی در کشور

تولیدکنندگان برتر پسته کله قوچی در کشور

پسته در ایران عمدتاً در شهرهای کرمان مانند رفسنجان و سیرجان و خود کرمان تولید می‌شود، اما تولید این محصول در شهرستان‌های دامغان و کاشان نیز رونق بسیاری دارد. تولیدکنندگان برتر پسته کله قوچی در کشور باکیفیت بیشتر در نواحی جنوب شرقی کشور و شهرستان کرمان واقع شده‌اند. پسته کله قوچی بیشتر در منطقه نوق شهرستان رفسنجان برداشت می شود. علاوه بر پسته کله قوچی رفسنجان، پسته کله قوچی دامغان نیز از شهرت بالایی برخوردار است.
بنابر این اگر به دنبال پسته کله قوچی درجه یک هستید باید در اطراف شهر کرمان به دنبال تولیدکنندگان برتر پسته کله قوچی بگردید. به علاوه در مناطق دیگری و در استان های دیگری از کشور هم این نوع پسته تولید می شود و به بازار عرضه می‌گردد اما کیفیت و ظاهر آن‌ها به‌اندازه پسته ی کله قوچی منطقه رفسنجان و نوق شهرت کافی را ندارد.

عمده فروشی پسته کله قوچی

عمده فروشی پسته کله قوچی

کشاورزان و تولید کنندگان انواع پسته مانند تولیدکنندگان هر محصول دیگری به دنبال سود بیشتری از جانب محصول خود هستند و این البته امری طبیعی است. بنابراین تولیدکنندگان با عمده فروشی پسته کله قوچی با قیمت کمتری نسبت به فروش جزئی به دنبال فروش بیشتر و جذب مشتری بیشتر و در نتیجه سود بیشتر هستند.

کشاورزان پسته با حدف واسطه ها به طور مستقیم پسته کله قوچی ارزان خود را به صورت عمده به فروش می‌رسانند و این طریق سود بیشتری کسب می‌کنند. البته تعدادی هم هستند که در این میان نقش دلالی رادارند و به جمع آوری و انبار گردانی و احتکار این محصول اقدام می‌کنند. عمده فروشی پسته کله قوچی در کشور از قدیم الایام رواج داشته و بیشتر پسته تولیدی در رفسنجان و یا شهرهای دیگر آن را به صورت فله ای در اختیار مشتری قرار می دهند.

خریدار پسته کله قوچی

خریدار پسته کله قوچی

از آنجایی که زیبایی و طعم پسته کله قوچی از انواع دیگر آن بسیار بیشتر است بنابراین در همه جای جهان مشتری خود را پیدا کرده است و فروش پسته کله قوچی تنها محدود به ایران نمی‌شود و بیشتر کشورهای جهان به نوعی خریدار پسته کله قوچی به شمار می‌روند.

تعداد زیادی شرکت خرید پسته در ایران وجود دارد که اقدام به خرید این محصول کشاورزی می کند و بعد از خرید و فرآوری آن در تولیدی ها آن را در بسته بندی های متفاوت در وزن و شکل ، اقدام به صادرات آن به کشورهای دیگر و یا توزیع آن در بازار داخل کشور میکند .
بنابراین پسته کله قوچی علاوه بر ایران از سایر کشور های جهان نیز خریدار دارد و سالانه از همه ی کشور های معتبر جهان در خواست هایی مبنی بر صادرات این نوع پسته کله قوچی از کشور ایران دریافت می‌گردد. از جمله مهمترین خریدار پسته کله قوچی کشور چین و آلمان می‌باشد که پسته را به کشور خود وارد کرده و بعد از بسته بندی آن‌ها بار دیگر به سایر کشورهای اروپایی وارد می‌کند. البته در کشور خودمان هم خریداران انواع پسته و از جمله پسته ی کله قوچی بسیار هستند.

ارقام مختلف پسته در بازار

ارقام مختلف پسته در بازار

در بازارهای جهانی سه رقم مختلف پسته از سه کشور مختلف حرف اول را می‌زنند: ایران، ترکیه و آمریکا

  • پسته های تولید کشور آمریکا به دلیل فرآوری مکانیزه و دقت در تولید همه به صورت یک دست و یک اندازه می‌باشند و پوست رویی آن سفید و یک دست است اما مغز داخل آن‌ها رنگ سبز کمتری دارد به همین دلیل به صورت آجیل مصرفی ندارند.

  • پسته های تولید کشور ترکیه بسیار ریزتر از دو کشور دیگر هستند اما مغز بسیار سبز و خوش رنگی دارند ولی طعم زیادی ندارند و بنابراین استفاده از آن بیشتر در شیرینی‌پزی رواج دارد.

  • پسته های تولید کشور ایران به اندازه تولیدات کشور آمریکا آن‌قدر یکدست نیستند ولی مزه‌ی بسیار بهتری دارند و مغز سبز و خوش‌رنگی دارند و پوست رویی گل‌دار و زیبا. پسته های شهرستان رفسنجان بسیار خوشمزه هستند و میزان پروتئین پسته های شهرستان دامغان بسیار بالاست.

کشور ایران علاوه بر پسته های کله قوچی ارقام مختلفی از پسته مانند پسته کله قوچی توچین، پسته کله قوچی خندان، احمد آقایی و اکبری و بادامی و فندقی نیز تولید می کند که به نسبت خودشان ویژگی ها و عطر و طعم مخصوص به خود را دارند. به طور کلی پسته های تولید ایران از طعم و خواص بهتری نسبت به انواع خارجی برخوردارند و به همین دلیل پسته ایرانی در میان محصولات دیگر از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

بزرگترین مرکز خرید و فروش انواع پسته در کشور

بزرگترین مرکز خرید و فروش انواع پسته در کشور

انواع پسته در همه جای جهان با توجه به شرایط آب و هوایی سالانه تولید می شود و کشور ما نیز از این قاعده مستثنا نیست. هر نوع پسته بستگی به شرایط آب و هوایی خاصی دارد تا رشد کند. بر طبق همین قاعده انواع پسته کله قوچی در منطقه رفسنجان استان کرمان و در منطقه نوق تولید می‌شود.

تهران دارای یکی از بزرگ ترین مرکز خرید و فروش انواع پسته در کشور است. این مراکز به عنوان مرکز خرید و بورس فروش انواع پسته، مورد مراجعه افراد مختلف قرار می گیرد. از این بازار ها می توان خرید به مقدار زیاد و یا جزیی داشت. فروشگاه های مختلفی که با مغز پسته به نوعی سرو کار دارند به خرید از این مراکز می پردازند.

البته همه ی استان های تولید کننده پسته بخش عظیمی از محصولات خود را به شهرهای بزرگ و صنعتی از جمله تهران و اصفهان می‌آورند تا در کارخانه جات بسته بندی و زیبا سازی شوند و بر این اساس به قیمت آن‌ها افزوده شود. بنابراین بزرگترین مرکز خرید و فروش پسته در کشورمان بیش تر در شهر های تهران و اصفهان و مشهد واقع ‌شده‌اند.

اُنس انواع پسته کله قوچی

اُنس انواع پسته کله قوچی

انس پسته را از طریق تقسیم 142 گرم از محصول بر عدد 5 به دست می‌آورند. به این ترتیب هر چه پسته درشت تر باشد، انس آن کمتر است. انس پسته کله قوچی معمولاً بین عدد 20 تا 22 است. با این حال پسته کله قوچی خود شامل انواع گوناگون است که به نسبت ممکن است درشت باشند یا کمی ریزتر. انس‌های بالاتر به نسبت از دانه های ریز تری برخوردار می شوند اما این موضوع  باعث نمی‌شود تا از کیفیت این محصول کاسته شود. برای فهمیدن این قضیه می توانید به فروشندگان و افراد متخصص در این زمینه مراجعه کنید و از آن با خبر شوید.

سفارش پسته کله قوچی اعلا

سفارش پسته کله قوچی اعلا

در دنیای مدرن امروزی و با توجه به فنّاوری و امکانات فراوانی که در اختیار همه مردم قرار گرفته است دیگر به نظر نمی‌آید که خرید و سفارش هر محصولی مانند پسته کار دشوار و پیچیده‌ای باشد. امروره وفور نعمت در همه جای کشور وجود دارد و بنابراین شما می‌توانید برای خریدهای جزیی از هر نوع پسته ی اعلا به خوار و بار فروشی محل خود مراجعه کنید.
اما اگر قصد خرید و سفارش پسته کله قوچی اعلا را به صورت عمده داشته باشید می توانید با کشاورزان تولید کننده این محصول در تماس و ارتباط باشید که البته این کار همیشه ممکن نیست. بنابر این یک راه ساده و بدون دردسر خرید پسته کله قوچی به صورت اینترنتی است. هم اکنون شما می توانید برای خرید این نوع پسته از طریق سفارش انلاین اقدام کنید.

صادرات پسته کله قوچی درجه یک

صادرات پسته کله قوچی درجه یک

همان‌طور که قبلاً ذکر شد پسته کله قوچی به خاطر ظاهر زیبا و رنگ دل‌نشین و طعم خوش مزه ای که دارد طرفداران زیادی را نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا به خود جذب کرده است. بعلاوه اگر شما در زمینه پسته و انواع آن مطالعاتی داشته اید به راحتی خواهید دانست که نوع پسته کله قوچی به دلیل شباهتی که به پسته آمریکایی دارد مشتریان بیشتری داشته و ازاین‌رو صادرات پسته کله قوچی درجه یک به این کشورها نسبت به کشورهای دیگر بسیار بالاتر است.

پسته کله قوچی مانند انواع محصولات تولید ایران امروزه جای خود را در بازارهای تمامی دنیا بازکرده است و در حال حاضر کشور ما صادرات پسته کله قوچی درجه یک را جزو اصول مهم خود قرار داده و سعی در افزایش آن است.

سایت معتبر عرضه پسته کله قوچی باکیفیت

سایت معتبر عرضه پسته کله قوچی باکیفیت

سایت های گوناگون به عنوان سایت اینترنتی عرضه پسته کله قوچی بیان می شوند و این محصول را به صورت جزئی و عمده فروشی به فروش می رسانند. ولی متأسفانه سایتی که به صورت عامیانه و در میان مردم وجود داشته باشد و صرفاً برای فروش محصولاتی مانند پسته و به خصوص پسته کله قوچی به وجود آمده باشند در ایران نیست.

با این حال سایت های جدیدی در این عرصه به خوبی ظاهر شده اند و نیاز مردم را در رابطه با سفارش و خرید پسته کله قوچی باکیفیت  پاسخگو هستند. شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز اقدام به سفارش و خرید پسته ی کله قوچی کنید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. خرید اینترنتی پسته کله قوچی می تواند صرفه جویی خوبی در زمان و هزینه برای مشتریان به ارمغان بیاورد.

مشاوره جهت خرید پسته کله قوچی

مشاوره جهت خرید پسته کله قوچی

برای افرادی که علاقه‌مند به خرید پسته کله قوچی هستند توجه به راهنمای خرید پسته کله قوچی می‌تواند کمک مؤثری باشد.

اولین و مهم‌ترین نکته در خرید پسته کله قوچی این است که تازگی و مرغوبیت محصول را در مرحله اول موردتوجه قرار دهیم چرا که تعدادی از تولید کندگان و کشاورزان در اوضاع و شرایط بد اقتصادی اقدام به جمع آوری و انبار گردانی و به‌اصطلاح اقدام به احتکار محصول همان سال می‌کنند تا در شرایط بد اقتصادی به بازار تزریق کنند. اگر هنگام خرید پسته کله قوچی به این نکته توجه نشود باعث می‌شود تا محصولات مانده و تاریخ گذشته را استفاده کنیم.

نکته‌ی بعدی که باید به آن توجه شود این است که پسته های بوداده و به اصطلاح شور کرده ای که در بازار وجود دارند باید به مجوز بهداشت و سلامت آن‌ها توجه شود چراکه در فرآیند شور کردن و بو دادن این پسته ها از مواد شیمیایی مضری استفاده می شود که برای سلامتی انسان بسیار مضر به حساب می آیند.

 


جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید عمده پسته کله قوچی در بازار

با نزدیک شدن به آخر سال و ایام عید، بازار پسته و آجیل پر رونق می شود. فروشندگان حرفه ای از ماه ها قبل برای تهیه بهترین محصولات برنامه ریزی می کنند. از ایام قدیم

دیدگاهتان را بنویسید