پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی خام / خرید پسته خام کله قوچی

خرید پسته خام کله قوچی

خرید پسته خام کله قوچی از نظر قیمت تفاوتی چندانی با پسته طعم دار ندارد و خریدار های این پسته که یک پسته آجیلی بحساب می آیند، باید کملا از روند تولیدی آن آگاه باشند.

خرید پسته خام است یا طعم دار، که در نهایت هم اکثرا مصرف کنندگان پسته آن را به صورت طعم دار خرید می نمایند، اما خریدار باید بداند که چه میزان هزینه برای طعم دار کرده پسته تعلق دارد و چه میزان نرخ خرید خود پسته است.

بهترین و لوکس ترین طعم پسته طعم زعفرانی طبیعی است و به در قیمت پسته در سال 97 فقط کیلویی نهایت 2 هزار تومان به نرخ خرید پسته خام افزوده می گردد، پس بر همین اساس خشکبار فروشی های که قیمت خرید پسته خام آنها با پسته طعم دارشان در همان رقم و همان پسته، بیش از این قیمت باشد، قطعا سودای سود بیشتر را دارند.

پسته کله قوچی از جمله پسته های است که درشت آنها را معمولا هم به صورت خام عرضه می کنند و هم به صورت طعم دار و بعد از پسته اکبری یک پسته کاملا لوکس و آجیلی بحساب می آید.

 

خرید پسته خام کله قوچی صادراتی

خرید پسته خام کله قوچی صادراتی انس درشت آن اکثرا برای 2 مقصد خارجی است، که اولین و مهترین آنها کشور لبنان است و دومین آنها اروپا، کشور لبنان در این میان نقش یک واسطه را برای پسته ایران بازی می کند، به طوریکه پسته های لوکس به این کشور ارسال می شود و سپس از آنجا به دیگر کشور های عربی و کشور های همسایه لبنان صادر می گردد.

در زمینه صادرات، فروش عمده پسته کله قوچی در کشور لبنان است و در زمینه بازار داحل بزرگترین فروش ها در بازار های شهر های تهران و تبریز و همچنین ریز دانه های آن در بازار چین عرضه می شود.

خرید پسته خام و طعم دار

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پسته کله قوچی خام

تعیین قیمت پسته کله قوچی خام اعلا صادراتی

الگوریتم جدید تعیین قیمت پسته کله قوچی خام اعلا صادراتی در رفسنجان و برخی دیگر …

دیدگاهتان را بنویسید