پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی خندان / قیمت خرید و فروش پسته کله قوچی خندان

قیمت خرید و فروش پسته کله قوچی خندان

پسته کله قوچی خندان و پسته چی توز با توجه به شکل ظاهری که مشابه با فندقی است، چگونه می شود، تشخیص داد؟ قیمت خرید و فروش صادراتی آن در چه رنجی قرار دارد؟
در نگاه اول پسته فندقی و کله قوچی فقط در یک موضوع می شود، آنها را از هم تشخیص داد و آنهم سایز پسته است و این در حالیه که اگر پسته کله قوچی ریز دانه و فندقی درشت دانه باشد، دیگر از نظر سایز قابل تفکیک نیستند، اینجاست که یک زائده در نوک پسته کله قوچی به کمک می آید به خصوص برای آنهایی که از پسته اطلاعات چندانی ندراند.


پسته کله قوچی خندان صادراتی

پسته کله قوچی خندان صادراتی مرغوب از جمله پسته های است که شاید مانند احمد آقایی و فندقی در امر صادرات پر مصرف نباشد، اما از ارقام مهم این حوزه است، به خصوص آب خندان صادراتی آن که قیمت به مراتب خوبی را در بر دارد.
رنج قیمت پسته کله قوچی همانند پسته احمد آقایی است و فقط نوع دستچین آن است که قیمت بالایی دارد، که آنهم برای صادرات هیچ گاه از آن بهره نمی ببرند.

نرخ فروش پسته آجیل و پسته روی درخت به یک موضوع بر می گردد و آنهم مقدار دستچین بودن آن است، که پسته کله قوچی خندان یکی از آنهاست.
نرخ فروش آجیل برای ارائه به دو گروه لوکس و معمولی تقسیم بندی می شود، که نرخ هر کدام کاملا متفاوت است و در مورد پسته کله قوچی خندان بهترین آن نوع دستچین بالای 70 درصد است، که پس از پسته اکبری دستچین دومین میزان فروش بالای آجیل را به خود اختصاص داده است.
دستچین بودن پسته به دو عامل ذاتی و اکتسابی بر می گردد ذاتی بدان مهناست که پسته فی ذات خود در هر انس بالای 70 درصد دستچین باشد و اکتسابی آن این است که با استفاده از نیروی انسانی آن 70 درصد را تبدیل به پسته آجیل دستچین 100 درصد کنند.

منبع: شرکت داریس

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نرخ پسته عمده کله قوچی خندان

نرخ پسته عمده به نسبت خرده آیا تفاوت دارد یا خیر؟ رقم کله قوچی خندان …

دیدگاهتان را بنویسید