پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی صادراتی / قیمت پسته کله قوچی صادراتی

قیمت پسته کله قوچی صادراتی

نمونه پسته کله قوچی صادراتی چه مشخصات و خصوصیاتی دارد؟ قیمت آن در کرمان که در اصول تجارت ex works است، چگونه می باشد؟
معنی ex works در اصول تجارت بین الملل به معنی تحویل در محل کارخانه و یا بازرگانی است، که با توجه به تولید کننده بودن استان کرمان در انواع پسته به ویژه کله قوچی صادراتی، این اصطلاح کاربرد زیادی برای تجار خارجی پیدا می کند.

 

قیمت پسته کله قوچی در کرمان

انس پسته کله قوچی به طور معمول از 20 دانه شروع و تا 28 دانه و گاهی 30 دانه ختم می شود، که انس های پایین آن که بسیار درشت هستند، برای مصارف آجیلی و انس های بالای آن به عنوان یک محصول صادراتی از آن یاد می شود.
به دلیل شباهت نزدیک کله قوچی ریز دانه با فندقی، تنها را تشخیص، مشخصات و خصوصیات ظاهری آن است، که نوع خندان بودن آن و دیگری وجود یک زائده در نوک پسته بارزترین آنها می باشد.
قیمت پسته کله قوچی در محل مبدا یعنی کرمان را می توان در ردیف پسته اکبری و فندقی دانست، به طوریکه درشت های آن همانند پسته اکبری و کوچک های آن هم قیمت با پسته فندقی است و چون مبحث صادراتی در آن مطرح می باشد، پس رنج قیمت آن درحدود پسته فندقی، یعنی ارزان است.

چون برای اولین بار این پسته در استان کرمان به درخت پیوند زده شد و شرایط آب هوایی این منطقه کاملا برای آن سازگار است بهترین نمونه پسته کله قوچی هم در این استان از درخت چیده می شود و عمده صادارت هم از سمت این استان به کشور لبنان ارسال می گردد مخصوصا نمونه پسته دستچین شده 100 درصد آن که فروش خوبی در کشور لبنان و همچنین دربحث باز صادرات از این کشور به دیگر کشور ها منجمله مصر دارد.

منبع: شرکت داریس

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پسته کله قوچی صادراتی با قیمتی استثنایی

درمیان انواع پته موجود در ایران قله قوچی به دلیل کیفیت بالا حرف اول را می زند و ازنظر اقتصادی و تجاری ارزش زیادی دارد.  در این پسته ایرانی که به نام کله قو

دیدگاهتان را بنویسید