پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی / قیمت نهال پسته کله قوچی در بازار

قیمت نهال پسته کله قوچی در بازار

ارزش نهال پسته کله قوچی در بین سایر نهال های ارقام پسته به چه میزانی می باشد؟ برای اطلاع از قیمت نهال پسته کله قوچی در بازار از چه طریقی می توان اطلاع پیدا کرد؟
در دهه های اخیر به خاطر اطلاع از ارزش غذایی پسته توسط متخصصین تغذیه و دارویی، پسته از محصولات باغی مطرح شد که تلاش می شود حجم باغ های پسته افزایش پیدا کند.
البته این محصول از دیر باز به لحاظ اقتصادی سود آور هم بوده است و مورد توجه تجار قرار می گرفت.
به خاطر همین مسائل و با توجه به تقاضای مشتری، بعضی از ارقام پسته به صورت صادراتی در آمده اند که از این میان می توان به پسته کله قوچی اشاره کرد.
نهال این درخت به خاطر مناسب بودن میوه آن، از میزان ارزش بالایی برخوردار است و توجه بسیاری از باغداران به این نوع نهال معطوف است.
همچنین با توجه به اینکه درخت پسته سازگار با مناطق کم آب می باشد، امروزه به عنوان درختی مناسب برای بسیاری از نقاط کشور می باشد که با کمبود آب مواجه هستند.
نهال این درخت با خاک کم آب سازگاری دارد و با توجه به میزان فروش پسته کله قوچی در بازار های داخلی و خارجی، محصولی است که می تواند برای باغدارن بسیار سود آور باشد.

نهال پسته

فروش نهال پسته کله قوچی

برای اطلاع از قیمت نهال پسته و همچنین خرید آن می توان از سایت فروش پسته استفاده کرد و اطلاعات مورد نیاز خود را از مشاورین فروش این مرکز به دست آورد.
روی آوردن به باغداری پسته، جزء مشاغلی می باشد که قطعاً در آینده سود آور خواهد بود و می تواند برای افراد بسیاری ایجاد اشتغال کند.
بنابراین می توان درخواست بودجه برای توسعه باغداری از طریق مردم به نمایندگان شهر خود، انجام شود تا چرخه اقتصاد هم بتواند رشد کند.
منبع: بازار پسته ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش پسته کله قوچی درجه یک

 کمتر کسی در جهان وجود دارد که به پسته این آجیل خوشمزه و مقوی علاقه نداشته باشد. پسته محصول کشاورزی لذیذ و مرغوبی است که در مناطق خاصی از کشور رشد میکند و

دیدگاهتان را بنویسید