پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی / فروش پسته کله قوچی 10 کیلوئی

فروش پسته کله قوچی 10 کیلوئی

پسته کله قوچی برای حجم 10 کیلوئی در چه قالب هایی به فروش رسانده می شود؟ برای تهیه این رقم از پسته در وزن های مختلف از چه شیوه خریدی می توان استفاده کرد؟
انواع پسته برای فروش، در وزن های مختلف و در شکل های متفاوت به بازار عرضه می شود. پسته کله قوچی هم از این قاعده مستثنی نمی باشد و برای راحتی مشتری، این رقم از پسته در وزن های گوناگون به شکل فله ای و بسته بندی شده به فروش رسانده می شود.
اما نکته قابل توجه این است که هر مرکز خریدی دارای انواع بسته بندی ها و وزون های مختلف از پسته کله قوچی و همچنین سایر ارقام نمی باشد و برای تهیه حجم های مختلف برای فروش، باید به مراکز بزرگ و اصلی فروش پسته دسترسی پیدا کرد.
مرکز خرید اینترنتی پسته
یکی از مراکز فروش بزرگ پسته در ایران که در چند سال اخیر فعالیت خود را شروع کرده و توانسته در سهم خود موفق عمل کند، فروش مجازی پسته می باشد که توسط سایت فروش پسته ایران، انجام می گیرد و همه افراد در هر نقطه ای از کشور به سادگی امکان خرید از این فروشگاه را دارند.
همچنین می توانند هر حجم و وزن از پسته مورد نظر خود، از جمله پسته رقم کله قوچی را تهیه کنند.
معامله در این مرکز فروش با حداکثر سرعت انجام می شود و از نظر زمانی بسیار مقرون به صرفه می باشد.
برای اطلاع از نحوه معاملات در این فروشگاه و همچنین وزن های ارائه شده از پسته در این مرکز با دسترسی به مشاورین فروش از طریق تلفن، فاکس و یا ایمیل امکان پذیر می باشد.
در این شیوه خرید می توان با ارقام مختلف از پسته و مناطق پرورش دهنده آن رقم آشنا شد.
منبع: بازار پسته ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید عمده پسته کله قوچی در بازار

با نزدیک شدن به آخر سال و ایام عید، بازار پسته و آجیل پر رونق می شود. فروشندگان حرفه ای از ماه ها قبل برای تهیه بهترین محصولات برنامه ریزی می کنند. از ایام قدیم

دیدگاهتان را بنویسید