پسته داریس
خانه / پسته اکبری / صادرات پسته اکبری بسته بندی شده به ترکمنستان

صادرات پسته اکبری بسته بندی شده به ترکمنستان

پسته برادران حسینی یکی از پرو دانه هایی است که در انواع آجیل ها به فروش می رسد.کشور ایران علاوه بر صادرات نفتی،در زمینه صادرات محصولات غیرنفتی از جمله پسته جز یکی از برترین کشورهای صادر کننده پسته می باشد، صادرات پسته اکبری در کشور ما صورت می گیرد.پسته گونه های زیادی دارد که در کشور ما از بهترین گونه ی پسته تولید می شود.این گونه در استان کرمان و شهرستان رفسنجان وجود دارد.گونه ای که در یکی از شهر های آمریکا تولید می شود از همین گونه پسته استان کرمان (پسته گونه ی اکبری)است.پسته گونه های متنوعی دارد که عبارت است از:*پسته گونه ی اکبری*پسته گونه ی فندقی*پسته گونه بادامی*پسته گونه کله قوچی*پسته گونه ی احمد آقایی.

درخت پسته به گرمای45+درجه تابستان و در سرمای30_درجه زمستان بسیارمقاوم است ولی به رطوبت حساسیت دارد به گونه ای است که این رطوبت باعث تشکیل قارچ در درخت پسته می شود.

صادرات پسته اکبری بسته بندی شده به ترکمنستان

قیمت روز پسته اکبری صادراتی

قیمت روز پسته اکبری صادراتی انواع پسته صادراتی عبارتند از:

*پسته گونه ی اکبری:در استان های خراسان و کرمان تولید می شود.

*پسته گونه ی فندقی:در بیشتر استان های کشور ما تولید می شود.

*پسته گونه ی کله قوچی:در استان های یزد و کرمان تولید می شود.

قیمت پسته پوست کنده بستگی به گونه ی پسته دارد برای مثال قیمت پسته اکبری در کشور ما که از بهترین پسته های صادر کننده به کشور های همسایه ایران است بیشتر از قیمت بقیه پسته ها است.در استان های یزد و کرمان و خراسان پسته  اکبری درجه یک  تولید می سود و علاوه بر صادرات به کشور های همسایه در اختیار بازار های خود کشور ایران قرار داده می شود و مردم عزیز ما می توانند پسته اکبری را هم به صورت حضوری و غیر حضوری سفارش و تهیه نمایند.

فروش عمده پسته اکبری درجه یک

فروش عمده پسته اکبری درجه یک پسته اکبری درجه یک و سایر پسته ها در کشور ما تولید می شود به صورت عمده به فروش می رسد.فروشگاه های آجیل و تنقلات ،بستنی فروشی ها وحتی در رستوران ها از پسته استفاده می کنند.پسته در رستوران ها در دسر ها و سالاد ها استفاده می شود.سلیقه ی پسته در کشور های وارد کننده متفاوت است برای مثال کشور های عربی پسته کروی شکل از جمله پسته اکبری،بادامی و احمد آقایی را می پسندند.کشور ایران پسته تولیدی خود را به صورت عمده به کشور ها همسایه و حتی بازار های خود ارسال می کند.مردم عزیز کشور ایران می توانند پسته را برای مصارف زیادی به صورت عمده از فروشگاه های اینترنتی یا غیر اینترنتی تهیه کنند.در بیشتر بازار های ایران گونه ای پسته به صورت عمده پیدا می شود که دارای قیمت های متفاوتی هستند.

معرفی انواع پسته تولیدی در کشور

معرفی انواع پسته تولیدی در کشوراگر نگاهی به معرفی انواع پسته ها داشته باشیم به این صورت می باشد:

*پسته احمد آقایی:*محل تولید:در استان های کرمان و یزد*میزان تولید:بیشترین تولید در استان کرمان است.

*پسته بادامی:*محل تولید:در استان خراسان و اندکی در استان کرمان*میزان تولید:در استان خراسان بیشترین تولید را دارد.

*پسته اکبری:*محل تولید:خراسان،کرمان،یزد و سمنان*میزان تولید:بیشترین تولید در استان کرمان است.

*پسته کله قوچی:*محل تولید:در استان های یزد ،کرمان و خراسان است.*میزان تولید:در هر سه استان کرمان،یزد و خراسان تولید قابل توجهی دارد.

*پسته فندقی:محل تولید:در بیشتر استان های کشور ایران تولید می شود*میزان تولید:استان کرمان منبع و قطب تولید این گونه از پسته می باشد.

خریداران پسته درجه یک در ایران

خریداران پسته درجه یک در ایراناگر بخواهیم بازار های  فروش پسته ایران را مورد بررسی قرار دهیم به این صورت است :

*بازار اروپا:نیاز به اخذ مدرک و گواهی آفلاتوکسی می باشد.

*بازار آسیا:نیاز چندانی به اخذ گواهی آفلاتوکسی ندارد.

*بازار کانادا:کمترین میزان خرید خود را از کشور ایران دارد.

*بازار آمریکا:کشور آمریکا تولید کننده پسته است ،به همین دلیل کمترین میزان خرید پسته خود را از ایران دارد.

بازار پسته ایران در کشور عزیز خود هم به فروش و عرضه پسته درجه یک از گونه های متنوع پسته می پردازد.خریداران پسته درجه یک در کشور ما پسته های خود را از استان های یزد، کرمان و خراسان تهیه می کنند و در اختیار مردم قرار می دهند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشنده عمده پسته اکبری با بهترین کیفیت ممکن

فروشنده عمده پسته اکبری در شهر های مختلف کشور به قدری زیاد شده است که بیشتر خریدار ها ترجیح می دهند این نمونه ها را با بهترین کیفیت ممکن به صورت کلی با قیمتی بس

دیدگاهتان را بنویسید