پسته داریس
خانه / پسته اکبری / پسته اکبری درجه یک صادراتی تولید شده در ایران

پسته اکبری درجه یک صادراتی تولید شده در ایران

یکی از تولید کنندگان بزرگ پسته در کشور، مرکز تولید کننده پسته اکبری می باشند. پسته اکبری درجه یک صادراتی تولید شده در ایران از نوع مرغوب ترین و خوش طعم ترین انواع پسته می باشد که هم در ایران و هم در سایر کشور هایی که سالیان زیادی است که جزو خریداران پسته ایران هستند، شهرت زیادی دارد. تولید پسته اکبری در شهر های رفسنجان و زرند کرمان بیش از سایر مناطق است و همه ساله چندین تن از انواع پسته اکبری در مراتع این شهر ها توسط پسته کاران خبره و متبحر، تولید و برداشت می شود و جهت فروش در بازار های داخلی و صادرات، بسته بندی و ارسال می گردند.

پسته اکبری درجه یک صادراتی تولید شده در ایران

قیمت روز پسته اکبری در بازار سراسر کشور

قیمت روز پسته اکبری در بازار سراسر کشورقیمت روز انواع پسته اکبری کله قوچی در بازار سراسر کشور با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که نسبت به سایر پسته ها دارد، گران تر می باشد. برتری پسته اکبری به دلیل داشتن ویژگی های زیر می باشد:

  • پسته اکبری از نظر ظاهری کشیده تر از پسته های دیگر است و دارای مغز کشیده ای نیز می باشد که اگر دهان باز باشد، رنگ سبز مغز پسته در شکاف پوسته سفید و کرمی رنگ آن جلوه شیکی را به پسته می دهد که دست چین کردن آن به طرز شگفت انگیزی، جذاب تر به نظر می رسد و در حین پذیرایی چشم همه را به سمت خود خیره می کند.
  • پسته های اکبری دارای پوسته نازک تری می باشند که شکستن آن ها راحت تر است و اگر تازه و محصول سال باشد، مغز ترد تر و طعم دلپذیری خواهد داشت.
  • تولیدی پسته اکبری با ایده های جذابی به بسته بندی کردن پسته ها اعم از پسته های دهان باز ساده، پسته های دهان باز شور و پسته های دهان باز زعفرانی شور، می پردازند که برای سوغاتی و پذیرایی از مهمان شیک تر و بهتر هستند.

تولید کننده پسته صادراتی درجه یک و ممتاز

تولید کننده پسته صادراتی درجه یک و ممتازتولید پسته اکبری اعلا در انواع صادراتی درجه یک و ممتاز، توسط تولید کنندگان آن در شهر هایی چون رفسنجان، زرند، دامغان و … که قطب پسته ایران می باشد، صورت می گیرد. این تولید کنندگان، در مراتع و باغ های پسته تحت شرایط ویژه ای به کاشت و پرورش پسته اکبری می پردازند.

ویژگی های خاص پسته اکبری صادراتی، باغداران را بر آن داشته است که در پروسه کاشت و برداشت این پسته ها تلاش مضاعف تری داشته باشند چرا که درختان پسته نسبت به درجه هوا و میزان آبدهی بسیار حساس هستند و کوچک ترین اشتباه و کوتاهی می توانند خسارت های جبران ناپذیری به مراتع پسته وارد کند.

شرکت صادراتی پسته ایران به کشور های سراسر دنیا

شرکت صادراتی پسته ایران به کشور های سراسر دنیاوظیفه بزرگ شرکت های صادراتی پسته ایران به کشور های سراسر دنیا، همان طور که مشخص است، صادرات انواع پسته به خارج از مرز های ایران می باشد که کاری بسیار خطیر و در عین حال، پر سود می باشد و بازرگانان و تاجران خبره ای را می طلبد تا به این امر مهم بپردازند.

کشور ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع پسته در جهان می باشد و سال های متمادی زیادی است که به صادرات پسته پرداخته است که قسمتی از اقتصاد کشور نیز مختص صادرات پسته و سایر خشکبارها می باشد.

وظیفه این شرکت ها این است که بهترین و با کیفیت ترین پسته های تولیدی را به فراتر از مرزها صادر کند. بهتر بودن هم از نظر شکل ظاهری و به اصطلاح شکیل بودن بسته بندی ها و هم از نظر طعم و مزه پسته ها مد نظر می باشد.

فروش عمده پسته اکبری درجه یک

فروش عمده پسته اکبری درجه یک از آن جایی که کشور ما منبع بزرگی برای تولید پسته می باشد، خوشبختانه تهیه پسته در کشور آسان است اما با توجه به شرایط خاصی که برای تولید پسته لازم است ممکن است قیمت انواع پسته نیز گران باشد.

به طور کلی، فروش عمده پسته اکبری درجه یک و اعلا از طریق مراکزی چون خشکبار فروشی ها، مراکز پخش عمده خشکبار و مغزیجات و نمایندگی های شرکت هلی تولید کننده انجام می شود.

قیمت پسته اکبری در مراکز عمده فروشی کمتر از قیمت آن در سایر  مراکز می باشد در نتیجه خرید پسته اکبری به صورت عمده برای مشتری به صرفه تر خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشنده عمده پسته اکبری با بهترین کیفیت ممکن

فروشنده عمده پسته اکبری در شهر های مختلف کشور به قدری زیاد شده است که بیشتر خریدار ها ترجیح می دهند این نمونه ها را با بهترین کیفیت ممکن به صورت کلی با قیمتی بس

دیدگاهتان را بنویسید