پسته داریس
خانه / پسته / فروشنده انواع پسته صادراتی مرغوب ایران

فروشنده انواع پسته صادراتی مرغوب ایران

پسته ایران به دلیل کیفیت بالا از شهرت جهانی برخوردار است ، و یکی از مهمترین محصولات صادراتی ایران می باشد،انواع پسته صادراتی مرغوب ایران در سطح  جهان از شهرت و محبوبیت فراوانی برخوردار است.جالب است که کمی درباره پسته فندقی کله قوچی بیشتر بخوانیم.

 

 

فروشنده انواع پسته صادراتی مرغوب ایران

بهترین پسته صادراتی مرغوب ایران

بهترین پسته صادراتی مرغوب ایرانپسته فندقی و احمد آقایی از مرغوب ترین  و بهترین پسته ایرانی جهت صادرات می باشد.از نظر کیفیت و مقاوم بودن و فراوانی  پسته احمد آقایی از بهترین پسته صادراتی ایران به شمار می رود. از نظر بیشترین نوع پسته صادراتی در درجه اول پسته فندقی و در مرحله دوم پسته آقایی می باشد، پسته احمد آقایی از نظر طعم ، خوشمزه ترین نوع پسته می باشد و برای آجیل بیشترین استفاده را دارد.

پسته اکبری از نظر شکل و اندازه از پسته آقایی بزرگ تر و کشیده تر است و نسبت به پسته های دیگر گرانتر است ، و پسته مجلسی و لوکسی می باشد. در واقع پسته فندقی، اکبری، احمد آقایی و کله قوچی از انواع پسته مرغوب ایرانی برای صادرات به شمار می رود .در این میان نگاهی هم به پسته فیض آباد نیز بی اندازیم.

ایران از نظر مقدار و کیفیت تولید پسته از مهمترین کشور های جهان می باشد، و پسته مرغوب ایرانی به دلیل داشتن طعم و مزه و شکل ،در سر تا سر کشور های جهان از معروفیت و مطلوبیت زیادی برخوردار است.

خریداران عمده پسته کله قوچی

خریداران عمده پسته کله قوچیپسته کله قوچی از مرغوب ترین و با کیفیت  ترین نوع پسته صادراتی ایران، است، پسته کله قوچی صادراتی، از نظر طعم و مزه بسیار خوش مزه و خوش طعم است. این محصول بیشتر به کشور های اروپایی و خاورمیانه صادر می شود و به دلیل، طعم فوق العاده  آن و همچنین خواص بالای پسته از مطلوبیت فراوانی در بین مردم کشور های دیگر دارد.

صادر کنندگان پسته قوچی با خرید عمده این محصول به طور مستقیم ،سعی می کنند که بهترین و مرغوب ترین پسته را با قیمتی مناسب خریداری کنند و در اختیار مشتریان هود قرار دهند. قیمت پسته کله قوچی تحت تاثیر کیفیت و نوع آن  قرار دارد، تنوع و درجه بندی پسته کله قوچی، به مشتریان این امکان را می دهد تا با توجه به درجه و نوع مرغوبیت پسته کله قوچی ،محصول مورد نیاز خود را با قیمت های متفاوت خریداری کنند.

آشنایی با انواع پسته در ایران

آشنایی با انواع پسته در ایران

پسته ایران انواع مختلفی دارد، اما
معروفترین نوع پسته ایران می توان به : احمد آقایی، خنجر دامغانی ،شاه پسند
دامغانی ،کله قوچی،اوحدی، اکبری ،ممتاز و پسته قزوینی  را می توان نام برد. 

اما به طور
کلی پسته ایران به  دو قسمت فندق و بادامی تقسیم می شوند ،به طور مثال پسته
کله قوچی و اوحدی از نوع فندقی و پسته ممتاز ،اکبری و احمد آقایی از نوع بادامی می
باشد. 

هر کدام از
پسته ها ویژگی های خاص خود را دارد ،پسته اوحدی از نظر شکل در رده فندقی قرار دارد
،درصد خندان بالایی داشته و رویی مغز آن ارغوانی است. 
 

احمد آقایی از نظر شکل مستطیل
کشیده است دارای درصد خندان بالا و رنگ رویی مغز آن نیز ارغوانی می باشد و رنگ
پوسته آن خیلی روشن است.

قیمت فروش پسته مرغوب ایرانی

قیمت فروش پسته مرغوب ایرانیقیمت پسته تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد،آب و هوا ،سرما زدگی و یا خشکسالی،قیمت کود و سموم کشاورزی و همچنین عرضه و تقاضای آن از عوامل موثر در قیمت فروش پسته می باشد.

علاوه بر موارد یاد شده کیفیت پسته از عوامل تعین کننده قیمت پسته نیز می باشد، اما قیمت نهایی پسته به صورت جهانی توسط تجار آمریکایی صورت می گیرد ،نوسانات ارزی نیز در این مورد موثر می باشند.

قیمت فروش پسته ایرانی معمولا در بازار از قیمت مناسبی برخوردار است، خریدارن عمده و تجار می توانند با مراجعه به تولید کنندگان پسته ، انواع پسته را خریداری نمایند و به مشتریان داخلی و خارجی خود به فروش برسانند.

از آنجا که پسته از بازار بسیار وسیع و خوبی برخوردار است، خرید و فروش آن می تواند با رعایت اصول بازار یابی و تجارت سود خوبی را نصیب فروشندگان و تجار نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز تولید و صادرات انواع پسته ایران به چین

پسته یکی از پرطرفدار ترین مغزیجات موجود در سراسر بازار های جهانی می باشد که خواص بسیاری دارد. این محصول در بسیاری از شهر ها مانند کرمان و رفسنجان تولید می شود.

دیدگاهتان را بنویسید