پسته داریس
خانه / پسته اکبری / معتبرترین مراکز خرید و فروش پسته اکبری در تهران

معتبرترین مراکز خرید و فروش پسته اکبری در تهران

پسته اکبری میوه‌ای خاص دارد، نوک میوه آن سبز رنگ است و رنگ پوسته سبز آن در هنگام به ثمر رسیدن میوه به رنگ قرمز تیره می‌رسد. هر عدد پسته اکبری در زمان رسیدن در حدود 48 گرم وزن دارد که در صورت خشک کردن همین پسته وزن آن به 1.5 گرم حدوداً می‌رسد. خرید و فروش پسته اکبری در تهران در تهران امکان پذیر است و همچنین از طریق اینترنت می توان این خرید را انجام داد.

معتبرترین مراکز خرید و فروش پسته اکبری در تهران

ارزانترین انواع پسته اکبری در بازار تهران

ارزانترین انواع پسته اکبری در بازار تهرانالبته غالب وزن پسته اکبری پوسته سبز آن است که در صورت برداشتتن به وزن 30 گرم حدوداً می‌رسد. هر پسته اکبری در حدود 22 میلی متر طول دارد، شکاف موقعیت پوسته استخوانی پسته اکبری در دو سمت شکمی و پشتی کاملاً برابر است. ساختار کشیده میوه پسته اکبری به حالت مستطیلی از نظر هندسی می مامند و رنگ پوست استخوانی این میوه کرم تیره است.

میوه پسته اکبری هم همانند  هر خوشه دارای وزن متوسط 60 گرمیدر حالت تر و 47 گرم در حالت خشک می‌ باشد. خوشه‌های پسته اکبری بین 29 تا 34 عدد پسته را شامل می‌ شوند، از این تعداد حدود 7 درصد پسته دهان بسته و 9.5 درصد پسته پوک هستند و درصد حدودی خندان بودن این نوع پسته 81 درصد است که بسیار در شکل آن تأثیر مثبت دارد و مشخصات این پسته نشان از کیفیت بالای آن دارد.

پرفروش ترین پسته های صادراتی ایران

پرفروش ترین پسته های صادراتی ایرانپسته اکبری از پسته‌های بسیار مغذی و سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است. این پسته خوشبختانه در ایران به خوبی پرورش داده می‌شود و به غیر از رفسنجان و کرمان در شهرها و استان‌های قزوین، اردکان یزد، خور و بیابانک اصفهان، قم و بسیاری دیگر از شهرهای ایران به خوبی رشد می‌کند.

پسته اکبری میزان زیاد مس، منیزیم و ویتامین B دارد که به همین دلیل برای تقویت اعصاب بدن و سیستم ایمنی بدن بسیار مناسب است. از دیگر فواید مصرف پسته اکبری به‌صورت روزانه می‌توان به مواردی چون تقویت قلب و عروق، تنظیم ضربان قلب، کاهش کلسترول منفی خون، جلوگیری از سرطان و پیری زود رسو غیره اشاره کرد.

خواص پسته برای سلامتی افراد

خواص پسته برای سلامتی افرادتولید کنندگان پسته با تکیه بر دانش و تخصص کارشناسان زبده و با دانش خود اقدام به جمع اوری بهترین نمونه‌های پسته اکبری ایران از سراسر ایران با بهترین و استانداردترین ماشین‌های حمل و نقل نموده و پس از سورت بندی، خشک کردن و آماده کردن این نوع پسته، پسته اکبری را در حالت خام و یا پخته و بو داده و به روش‌های مختلف به‌صورت استاندارد، بدون اینکه ذره‌ای از خواص این میوه کم شود آماده نموده و پس از انبارش در بهترین و مناسب‌ترین انبارها به کلیه استان‌های ایران و البته بسیاری از کشورهای جهان از جمله کشورهای شرق آسیا، اروپا و آمریکا صادر می‌کند. 

خرید پسته اکبری در بازار پسته تهران با قیمت پسته اکبری مناسب انجام می گیرد. خرید پسته صادراتی از نوع بهترین نوع پسته می تواند از موارد مورد نظر وارد کنندگان کشور های دیگر باشد.

مراکز فروش عمده پسته اکبری دامغان

مراکز فروش عمده پسته اکبری دامغانبا مصرف یک مشت معمولی از پسته اکبری نیاز روزانه بدن به ویتامین B6 تأمین می‌شود، این ویتامین در ایمنی بدن نقش حیاتی دارد. و در صورت کمبود این ویتامین احتمال مواجه شدن فرد با انواع بیماری‌ های عفونی محتمل‌تر است. پسته اکبری آهن زیادی دارد و به رشد و تولید گلبول‌های قرمز کمک زیادی می‌ کند.

این میوه آنتی اکسیدان بسیار بالایی دارد که به غیر از پسته در سایر محصولات آجیلی دیگر این نوع انتی اکسیدان وجود ندارد. برای سلامتی سم و بینایی و پوست هم بسیار مفید است. گفته می‌ شود که با جوشاندن پوست پسته می‌ توانید برای کاهش دردهای استخوانی به خودتان کمک کنید و یا پوست سبز پسته اکبری را می‌توانید برای جلوگیری از ریزش مو چند روز یک بار در کف سر ماساژ دهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشنده عمده پسته اکبری با بهترین کیفیت ممکن

فروشنده عمده پسته اکبری در شهر های مختلف کشور به قدری زیاد شده است که بیشتر خریدار ها ترجیح می دهند این نمونه ها را با بهترین کیفیت ممکن به صورت کلی با قیمتی بس

دیدگاهتان را بنویسید