پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی / خرید مستقیم پسته کله قوچی رفسنجان

خرید مستقیم پسته کله قوچی رفسنجان

زمانی که صحبت از خرید پسته آجیلی با قیمتی مناسب می شود، همه پسته کله قوچی رفسنجان در ذهن خود مرور می کنند آیا می دانید، چرا؟
مهد پسته ایران شهر رفسنجان تقریبا تمامی نمونه های پسته تولیدی ایران را در خود جای می دهد، پسته کله قوچی و پسته برادران حسینی نیز یکی از این محصولات است که نوع خندان آن در انس های بالا گزینه مناسبی جهت استفاده در آجیل می باشد، زیرا می توان از این نوع پسته به عنوان خندان ترین عضو خانواده پسته یاد کرد، به راحتی می توان مغز پسته را از پوسته آن جدا کرد مغز را به راحتی تناول نمود، این ویژگی محصول را یکی از مدعیان در بازار قرار داده تا گوی رقابت را از رقیبان برباید.

فروش انواع پسته آجیلی

پسته هایی نظیر کله قوچی و پسته پوست کنده بیشتر از سایر انواع پسته در آجیل استفاده می شود، دلیل آن را می توان ظاهر آن ها دانست پسته های اکبری و احمد آقایی که در گروه پسته های long قرار دارند به دلیل کشیدگی خود در آجیل ها استفاده و پسته کله قوچی در گروه پسته های jumbo به دلیل خندان بودن بیش از اندازه خود و تا حدودی اندازه آن در آجیل مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت انواع پسته آجیلی

در میان 3 نوع پسته که در تولید آجیل مورد استفاده قرار می گیرد، پسته اکبری از قیمت بالاتری در میان دو رقیب دیگر خود را بهره می برد و دلیل آن لوکس بودن این نوع پسته هست، اما نکته قابل توجه اینکه وجود این محصول در آجیل جلوه ویژه تری نسبت به سایر اقلام پسته می دهد.
رقابت در میان پسته های کله قوچی و احمد آقایی بسیار تنگاتنگ است، به گونه ای که اختلاف قیمت این دو نوع پسته بسیار به چشم نمی آید.
در میان این دو نوع پسته بیشتر سلیقه مردم پیشرو است تا قیمت محصول، مردمانی که علاقه به پسته های کشیده داشته باشند، از پسته احمد آقایی، وگرنه از پسته کله قوچی استفاده می کنند.

منبع: شرکت داریس

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید عمده پسته کله قوچی در بازار

با نزدیک شدن به آخر سال و ایام عید، بازار پسته و آجیل پر رونق می شود. فروشندگان حرفه ای از ماه ها قبل برای تهیه بهترین محصولات برنامه ریزی می کنند. از ایام قدیم

دیدگاهتان را بنویسید