پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی زعفرانی / خریدار پسته کله قوچی زعفرانی

خریدار پسته کله قوچی زعفرانی

خریدار پسته کله قوچی رعفرانی به منظور تولید و استفاده آجیلی آن را تهیه می کند و باید خصوصیات و ویژگی های یک پسته آجیلی را داشته باشد، به ویژه انس های 20 تا 24 دانه.

خریدار پسته کله قوچی انس بالا بیشتر در شهر های تبریر و تهران است، که معولا آن را یا به صورت خام تهیه می نمایند و بعد آن را طعم رعفرانی تبدیل می کنند و یا همان اول بار به صورت طعم دار و رعفرانی و شور آن را خرید می نمایند.

بهترین پسته کله قوچی برای رعفرانی کردن انس های درشت است، به خصوص انس های زیر 24 دانه است و اگر پسته دستچین شده هم باشد، بسیار لوکس است و برای طعم زعفرانی اولین گزینه می باشد.

پسته کله قوچی برای اولین بار در شهر رفسنجان به درخت پیوند زده شده و بهترین نوع آن در همین شهرستان پخش و تولید می شود و بعد از آن رقم کله قوچی سبزوار و دامغان هم به همان کیفیت قابلیت عرضه دارند.

 

خریدار پسته کله قوچی رفسنجان

خریدار پسته کله قوچی رفسنجان فقط به خاطر کیفیت بالای این رقم برداشتی این شهرستان، به دنبال آن هستند و برای تهیه آجیل از گزینه های مهم خریدای نیز است.

پسته کله قوچی صادرتی رفسنجان در تمامی مناطق این شهر از درخت چیده می شود اما پسته منطقه نوق و خود رفسنجان خیلی کیفیت بالایی دارد و حتی نوع دستچین شده ی آن نیز انسش گاهی به زیر 18 دانه هم می رسد که فوق العاده لوکس و نایب می باشد.

خریدار پسته کله قوچی با مشخصات آجیلی و فقط کشور های عربی هستند و صادرات پسته کله قوچی به کشور های نظیر لبنان و امارات در جریان است و علاوه بر پسته کله قوچی، نوع پسته اکبری هم همین قابلیت را دارد.

شرکت بازرگانی پسته در رفسنجان این ارقام را به صورت دستچین و رعفرانی به فروش می رسانند.

خریدار پسته کله قوچی زعفرانی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نرخ پسته کله قوچی دستچین

پسته کله قوچی زعفرانی و شور نمکی

پسته کله قوچی زعفرانی و یا شور نمکی از طعم های پر طرفدار بین مردم …

دیدگاهتان را بنویسید