پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی دامغان / پسته کله قوچی دامغان سفارش ایترنتی آن

پسته کله قوچی دامغان سفارش ایترنتی آن

پسته کله قوچی دامغان از گرد ترین و بزرگترین انواع پسته است و در بین کشور ای انگلیسی زبان به نام جامبو JUMBO یعنی بزرگ مطرح است. سفارش اینترنتی آن موجب شده خیلی از هزینه ها کاهش یابد.

پسته کله قوچی دامغان و یا هر پسته کله قوچی پسته ای گرد و بزرگ سایز است و از نظر قیافه تا حدودی مانند رقم فندقی است و تاجایی که ریز دانه های فندقی و کله قوچی را باهم قاطی می کنند.

انس پسته کله قوچی دانغان معمولا از 20 دانه شروع و تا 30 ختم می شود و این درحالیکه انس پسته فندقی از 28 شروع و تا 40 می باشد البته استثنا هم وجود دارد، ولی به طور معمول این بازه انسی بر ای این دو پسته قرار دارد.

در سطر بالا کاملا مشخص است، که بذات پسته کله قوچی بزرگتر از پسته فندقی می باشد و به همان علت از آن به عنوان پسته بزرگ و جامبو یاد می شود.

در صنعت پسته بعضی از خریدار پسته ها معمولا در صادرات نقش پر رنگی دارد و یعضی در بازار داخل که در مورد پسته کله قوچی درشت دانه های آن برای آجیل و ریز دانه های آن در صادرات مورد استفاده قرار می گیرد.

 

پسته کله قوچی دامغان فروش اینترنتی

پسته کله قوچی دامغان را می توان به صورت اینترنتی سفارش دهند، زیرا در حال حاضر فروش اینترنتی بسیار میان مشتریان بلد و بزرگ شده، چون توانسته هزینه های خریدار ها را بسیار کاهش دهد.

در مورد فروش اینترنتی پسته باید گفت که منظور فروش با درگاه مستقیم نیست، زیرا می توان قبل از هرگونه اقدام برای سفارش نمونه پسته خود را دریافت و سپس اقدام به خرید نمایند و یکی دیگر از حسن های این روش اطلاع کامل و کافی از نرخ پسته و همچنین ارتباط مستقیم با شرکت های بازرگانی فعال در زمینه پسته که در شهر های تولید کننده پسته واقع شده اند.

پسته کله قوچی دامغان

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پسته کله قوچی سبزوار

توزیع ارزان پسته رقم کله قوچی دامغان

ارسال و توزیع ارزان پسته رقم کله قوچی درجه یک دامغان به سراسر کشور در …

دیدگاهتان را بنویسید