پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی صادراتی / پسته کله قوچی صادراتی درجه یک ایرانی

پسته کله قوچی صادراتی درجه یک ایرانی

پسته کله قوچی صادراتی و پسته پیوندی با برند ایرانی و کیفیت درجه یک در سطح جهانی عرضه قابل توجهی دارد، مخصوصا به کشور های عربی و آسیایی شرقی که فروش بالای آن به این مناطق می باشد.

پسته کله قوچی صادرانی است و یا آجیلی که هر کدام با یک کیفیت مجزا برای مشتریان به فروش می رسد.

پسته کله قوچی آجیلی فقط درجه یک بودن اهمیت دارد مخصوصا میزان توچین بودن پسته قیمت در مرحله آخر قرار می گیرد و این پسته بیشتر در بازار داخل مصرف دارد.

این نکته قابل ذکر است که پسته های آجیلی در کل گران قیمت تر از پسته های صادراتی است زیرا پسته یک محصول لوکس ایرانی است و باید برای صادرات به صورت انجام گیرد که اکثریت قابلت خرید آن را داشته باشند.

پسته کله قوچی صادراتی در وحله اول باید قیمت مناسب داشته باشد و پس از ان پسته درجه یک و باکیفیتی برای بازار خای خارجی ارسال گردد وبا این اوصاف برند پسته ایرانی کاملا حفظ گردد.

 

پسته کله قوچی صادراتی ایران

پسته کله قوچی صادراتی ایران در بیشتر مناطق کشورمان برداشت می شود اما بعضی از مناطق از نظر درجه یکی سرآمد هستند یکی استان کرمان و دیگری خراسان.

پسته کله قوچی رفسنجان در استان کرمان و پسته کله قوچی سبزوار از بهترین ها در کشور است مانند پسته تازه کرمان نوق که بهترین نوع این رقم در دنیاست.

پسته های صادراتی ایران اگر قرار باشد به صورت تناژ و فله ارسال گردد از دو نوع بسته بندی استفاده می شود یک اولین آن کیسه گونی است و دومین آن کارتن.

کیسه گونی ها به وزن 50 تا 70 کیلو و جامبو بگ ها 1 تنی و برای کارتن هم اوزان 10 تا 15 کیلو پسته های صادراتی را حمل می کنند.

مهترین مشتری خارجی پسته کله قوچی ایرانی کشور لبنان است که هر دونوع با کیفیت آجیلی و نوع متوسط را خرید می نماید.

پسته کله قوچی صادراتی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پسته کله قوچی صادراتی با قیمتی استثنایی

درمیان انواع پته موجود در ایران قله قوچی به دلیل کیفیت بالا حرف اول را می زند و ازنظر اقتصادی و تجاری ارزش زیادی دارد.  در این پسته ایرانی که به نام کله قو

دیدگاهتان را بنویسید