پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی / تجارت پسته مرغوب کله قوچی

تجارت پسته مرغوب کله قوچی

تجارت پسته کله قوچی در ایران با چه میزانی انجام می شود؟ پسته کله قوچی مرغوب در چه قالب هایی امکان ارائه به مشتری را دارد؟
پسته کله قوچی مانند پسته فندقی از طعم مطلوبی برخودار است و برای تجارت این محصول، دومین رقم مناسب در ایران می باشد که در حال حاضر به فروش می رسد.
همانطور که اشاره شد پسته کله قوچی در بازار صادرات از رشد خوبی برخودار بوده است و در نمودار فروش از میزان قابل قبولی برخوردار است و رشد خوبی دارد.
با توجه به آنچه که گفته شد، تجارت پسته کله قوچی در ایران می تواند بسیار سود آور باشد و همین امر دلیلی برای سرمایه گذاری در این عرصه به حساب می آید.
قابل ذکر است که رشد پرورش پسته در ایران، علاوه بر جنبه اقتصادی و سود آور بودن آن، برای کشور از لحاظ ایجاد سلامتی هم مهم می باشد، که در صورت تحقق این امر، در کنار داشتن جامعه ای سالم، بسیاری از هزینه های دارویی و درمانی که امروزه همه خانواده ها و در مرحله بالاتر، جامعه متحمل می باشد، کاهش چشم گیری پیدا می کند.
تهیه پسته کله قوچی
برای تهیه پسته کله قوچی مرغوب در نقاط دور از دسترس به نمایندگی های فروش این محصول، می توان از طریق فروشگاه اینترنتی اقدام کرد تا به راحتی امکان دسترسی برای همه وجود داشته باشد.
پسته کله قوچی از نظر قیمت، در سطح متوسطی است و انس این رقم چیزی در حدود 22- 24 می باشد.
پسته کله قوچی به خاطر ارائه بهتر به مشتری، در قالب های گوناگونی در بازار عرضه می شود که به صورت بسته بندی شده و یا فله ای، طبق سفارش مشتری فروخته می شود.
منبع: بازار پسته ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید عمده پسته کله قوچی در بازار

با نزدیک شدن به آخر سال و ایام عید، بازار پسته و آجیل پر رونق می شود. فروشندگان حرفه ای از ماه ها قبل برای تهیه بهترین محصولات برنامه ریزی می کنند. از ایام قدیم

دیدگاهتان را بنویسید