پسته داریس
خانه / پسته احمد آقایی / فروش بهترین پسته احمد آقایی صادراتی ایران با قیمتی عالی

فروش بهترین پسته احمد آقایی صادراتی ایران با قیمتی عالی

فروش بهترین پسته احمد آقایی صادراتی ایران با قیمتی عالی توسط مراکز فروش انواع پسته انجام می شود. پسته احمد آقایی درشت و خوش طعم است این نوع پسته در کرمان، رفسنجان و دامغان کشت خوبی دارد و قدرت رشد آن باعث شده در بیشتر مناطقی که انواع پسته کشت می شوند این نوع پسته رشد کند.

فروش بهترین پسته احمد آقایی صادراتی ایران با قیمتی عالی

پسته احمد آقایی صادراتی را از کجا بخریم ؟

پسته احمد آقایی صادراتی را از کجا بخریم ؟پسته احمد آقایی و پسته کله قوچی خندان صادراتی را در نمایندگی و مراکز پخش این محصول که در استان های مختلف وجود دارند می توان خرید کرد. این نوع پسته قدمتی طولانی ندارد و اولین بار توسط احمد آقا فروتن شناخته و کاشته شد و به خاطر همین به آن پسته احمد آقایی می گویند. این نوع پسته درشت، بادامی شکل است. درخت این نوع پسته در نوق رفسنجان و سیرجان کاشته می شود این نوع پسته دیررس است و در دهه سوم شهریور قابل برداشت است و برگ های این درخت سه برگچه دارند.

صادرکنندگان نمونه پسته احمد آقایی در کشور

صادرکنندگان نمونه پسته احمد آقایی در کشورصادر کنندگان نمونه پسته احمد آقایی در کشور تلاش می کنند با توجه به نوع بازار صادراتی مورد نظر انواع مختلف پسته احمد آقایی را صادر کنند.

از خواص پسته احمد آقایی به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • این پسته سرشار از ویتامین B6 است.
  • این نوع پسته همانند دیگر گونه های آن آهن زیادی دارد و خون ساز است.
  • مصرف این پسته نیمی از پروتئین و فیبر بدن ما را تامین می کند.

این نوع پسته در آجیل و در آشپزی استفاده می شود و از خلال آن در شله زرد، قیمه نثار، مرصع پلو مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در تهیه انواع دسرها و شیرینی هم کاربرد دارد.

قیمت هر تن پسته احمد آقایی صادراتی در بازار

قیمت هر تن پسته احمد آقایی صادراتی در بازارقیمت هر تن پسته احمد آقایی صادراتی در بازار با توجه به این که پسته در چه منطقه ایی از کشور کشت شده است متفاوت است. این پسته توانسته فروش خوبی را در بازارهای خارجی به خود اختصاص دهد از کشورهایی که این محصول به آن ها صادر می شود می توان به اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، انگلستان، هندوستان و کشورهای عربی اشاره کرد. ژاپنی ها این پسته را با قیمت ارزانی از ایرانی ها خریداری می کنند و سپس با خندان کردن آن اقدام به فروش این نوع پسته با قیمت بیشتری می کنند.

پسته خام صادراتی باید بدون خرابی و لکه باشد و باید بهترین و با کیفیت ترین پسته را برای صادرات انتخاب کرد. شرکت صادرات پسته باید قبل از ارسال محصول به بازار خارجی در مورد بازار مورد نظر تحقیق کند و اطلاعات لازم را بدست آورد چون برخی از کشورها مانند ایالات متحده آمریکا به کیفیت و مرغوبیت پسته توجه می کنند و شکل و ظاهر پسته برای آن ها فرقی نمی کند اما برخی دیگر از کشورها هم ظاهر هم کیفیت محصول برای آن ها هم است.

فروش پسته احمد آقایی درجه یک

فروش پسته احمد آقایی درجه یک فروش پسته احمد آقایی درجه یک توسط  خشکبارفروشی های بزرگ و معتبری که در سطح شهرها وجود دارد انجام می شود. یکی از بهترین ارقام پسته، پسته احمد آقایی است این پسته دارای گونه های مختلف رشد کم تا زیاد است برگچه های انتهایی درخت این نوع پسته تخم مرغی شکل و بزرگتر از برگ های جانبی آن است این نوع پسته از ارقام زود گل است گلدهی این نوع پسته از ۴ فروردین شروع و تا ۱۲ فروردین ادامه دارد و در اواسط شهریور این پسته قابل برداشت است.

۹۸% این نوع پسته خندان است. برای خرید عمده پسته باید به عمده فروشان معتبر و صاحب نام مراجعه کرد.

پسته احمد آقایی مانند دیگر گونه های پسته بر اساس این که در چه منطقه ایی کاشته شده اند دارای کیفیت، طعم و مزه های متفاوتی است به عنوان نمونه پسته ی احمد آقایی رفسنجان از نظر مزه و طعم بسیار عالی می باشد. پسته دامغان هم دارای کیفیت و طعم خوبی است و برای صادرات هم از پسته این منطقه استفاده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی فروش بهترین انواع پسته احمد آقایی درجه یک

پسته یکی از محصولات کشاورزی و باغی ایران است که از آن برای تولید آجیل و خشکبار استفاده می شود. این میوه که دارای پوستی سخت به رنگ کرم بوده و مغزی سبز رنگ و خوش

دیدگاهتان را بنویسید