پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی خندان / صادرات پسته کله قوچی خندان به لبنان

صادرات پسته کله قوچی خندان به لبنان

صادرات پسته کله قوچی خندان با تناژ بالا به سمت کشور لبنان در جریان است و این کشور توانسته پلی رابط، بین پسته ایرانی و مشتریان عرب مصری و عربستانی ایجاد کند.

از سمت رفسنجان صادرات پسته کله قوچی و انواع دیگر ارقام به بیش از 50 کشور دنیا در جریان است و همچنین این مساله توانسته پسته ایرانی را با برند ایرانی در نیا شناخته تر کند.

لبنان از شریک های مهم تجاری پسته ایران است و معمولا پسته کله قوچی را با یک ویژگی های خاص تهیه و سفارش می دهند.

روش حمل و نقل پسته به کشور لبنان در حال حاضر به صورت زمینی، دریایی انجام می گیرد به صورتی که پسته به صورت زمینی به بندر مرسین در ترکیه ارسال می شود و سپس از طریق دریا به لبنان حمل می گردد.

علاوه بر پسته کله قوچی، پسته اکبری هم به کشور لبنان ارسال و معمولا این پسته بعد از طریق این کشور باز صادرات می گردد، مخصوصا به کشور های نظیر مصر و عربستان.

صادرات پسته کله قوچی

 

صادرات پسته کله قوچی دستچین یا توچین شده

همان طور که در بالا ذکر شد صادرات پسته کله قوچی به کشور لبنان با یک سری ویژگی ها خاص در پسته انجام می گیرد و آن ویژگی دستچین شده و توچین شده 100 درصد است.

پسته دستچین و یا توچین به نوعی اطلاق می شود، که درصد پسته های دهنبسته، دهن چفت و یک طرف چاک آن صفر باشد و این عمل توسط نیروی انسانی انجام می گیرد.

به دلیل اینکه پسته ها را توسط نیروی انسانی دستچین می کنند همیشه یک درصد خطا برای آن در نظر می گیرند، که به آن خطای چشمی می گویند.

عمده صادرات پسته کله قوچی به کشور لبنان از سمت استان های کرمان و خراسان اتفاق می افتد، زیرا پسته های این مناطق درشت و برای تجار لبنانی مناسب تر هستند.

صادرات پسته شور و خام به هر دو نوع از سمت ایران امکان پذیر است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نرخ پسته عمده کله قوچی خندان

نرخ پسته عمده به نسبت خرده آیا تفاوت دارد یا خیر؟ رقم کله قوچی خندان …

دیدگاهتان را بنویسید