پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی / تهیه پسته کله قوچی شور

تهیه پسته کله قوچی شور

پسته کله قوچی شور برای مصرف کدام گروه های سنی می باشد؟ برای تهیهپسته کله قوچی شوربه شکل آسان و کم هزینه می توان به کدام فروشگاه ها مراجعه کرد؟
پسته محصولی است که از نظر غذایی ارزش زیادی دارد. به همین خاطر از گذشته مورد توجه بوده است.
البته امروزه میزان مصرف پسته در بین خانواده ها به شدت پایین آمده است و علت این امر عدم آگاهی از خاصیت پسته و همچنین گران بودن این محصول می باشد که برای هر دو مسئله راه چاره ای وجود دارد.
راه حل برای مشکل دوم در آگاهی از خاصیت پسته و مقایسه هزینه یک کیلو پسته با هزینه درمانی برای تأیمن کمبود های مواد مورد نیاز بدن به وسیله دارو می باشد.
مسئله دیگر؛ خرید پسته از ارقامی که قیمت مناسب تری مثل فندقی و کله قوچی می باشد، است که اگر بتوان با واسطه کمتری از باغداران این محصول را تهیه کرد، می توان با قیمت مناسبتری این محصول را خریداری کرد.
سایت فروش پسته ایران همه ارقام پسته را با یک واسطه از باغداران به فروش می رساند و می تواند فروشگاهی مناسب برای خرید پسته محسوب شود.
فروشگاه هایی مثل سایت نام برده می تواند ارقام را با قیمت مناسب و حداقل سود ممکن در اختیار مشتری قرار دهد و همچنین امکان ارسال محصول برای تمام نقاط کشور وجود داشته باشد، راهی است برای اینکه بتوان مصرف پسته را در بین خانوداه ها افزایش داد.

تهیه پسته شور

پسته کله قوچی شور

همچنین برای افزایش میزان مصرف پسته در بین افراد مختلف از طعم دهنده ها استفاده می شود که از گذشته شور کردن پسته مرسوم بوده است.
این نوع پسته برای تمام گروه های سنی البته به شرط نداشتن فشار خون مفید می باشد و روشی مفید برای تأمین مواد مورد نیاز بدن می باشد که موجب می شود افراد به شربت و آمپول مکمل غذایی نیازی نداشته باشند.
منبع: بازار پسته ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید عمده پسته کله قوچی در بازار

با نزدیک شدن به آخر سال و ایام عید، بازار پسته و آجیل پر رونق می شود. فروشندگان حرفه ای از ماه ها قبل برای تهیه بهترین محصولات برنامه ریزی می کنند. از ایام قدیم

دیدگاهتان را بنویسید