پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی / باغ پسته رقم کله قوچی در ایران

باغ پسته رقم کله قوچی در ایران

رقم کله قوچی چه میزان از باغ پسته ایران را به خود اختصاص داده است؟ سهم پسته کله قوچی در رشد میزان فروش پسته ایران تا چه اندازه ای بوده است؟
پسته دارای ارقام مختلفی می باشد که ایران محل پرورش چندین نوع از ارقام مهم و صادرتی این محصول می باشد.
آنچه که گزارش شده است، بیش از نود رقم پسته در ایران وجود دارد که البته تعداد محدودی از این ارقام صادراتی می باشند و به تولید انبوه رسیده اند.
یکی از ارقامی که امروزه شکل و طعم آن برای همه شناخته شده می باشد، پسته کله قوچی است که در شهر های مختلفی از این کشور پرورش داده می شود.

پسته رقم کله قوچی

پسته رقم کله قوچی ایرانی

پسته کله قوچی در حال حاضر رتبه دوم را در میزان تولید و فروش پسته ایران به عهده دارد که این رتبه به خاطر داشتن دو ویژگی بارز در رقم کله قوچی می باشد که می توان به آنها اشاره کرد:
• داشتن قیمت مناسب
• برخوداری از طعم و مزه خوب
علاوه بر این ها عامل سومی هم وجود دارد که موجب گشته پسته کله قوچی ایران، فروش خوبی در سطح جهان داشته است که این عامل کیفیت پسته برای تحمل گرما و حرارت می باشد که موجب می شود کارایی پسته بالا رود و در انواع پخت و پز به کار گرفته شود.

پسته کله قوچی ایران

صادرات پسته کله قوچی ایران

همانطور که گفته شد پسته کله قوچی سهم زیادی در عرصه صادرات پسته ایران دارد و امروزه بیش از 24% از باغ های پسته ایران اختصاص به رقم کله قوچی دارد که پس از پسته فندقی بیشتین میزان محسوب می شود.
دو ویژگی ذکر شده در بالا موجب شد تا خانواده ها بتوانند برای تهیه پسته و مصرف این مغز انرژِی زا اهتمام بیشتری نشان دهند و نسبت به خرید پسته اقدام نمایند.
منبع: بازار پسته ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید عمده پسته کله قوچی در بازار

با نزدیک شدن به آخر سال و ایام عید، بازار پسته و آجیل پر رونق می شود. فروشندگان حرفه ای از ماه ها قبل برای تهیه بهترین محصولات برنامه ریزی می کنند. از ایام قدیم

دیدگاهتان را بنویسید