پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی کرمان / فروش پسته کله قوچی کرمان

فروش پسته کله قوچی کرمان

پسته کله قوچی کرمان و پسته چی توز با کیفیت بالا برداشت می شود و اهمیت آن در فروش به عنوان بسته بندی و فله برای مصارف داخلی و خارجی است.

این رقم به عنوان بزرگترین پسته گرد در جهان شناخته و به آن پسته جامبو یا بزرگ نیز گفته می شود و از ارقم مهم و پرمصرف در حوزه آجیل، بسته بندی و صادراتی به حساب می آید، به صورت هم خندان و هم آب خندان.

پسته کله قوچی در اکثر مناطق پسته خیز ایران کاشت و برداشت می شود، ولی تولیدات استان کرمان در این رقم از بهترینان در دنیاست.


فروش پسته کله قوچی

فروش این رقم به نسبت خوب است به خصوص در حوزه آجیل و بسته بندی و اکثر فروش های خارجی آن مربوط به بسته بندی های صادراتی است و به کشور های چین، قزاقستان، عمان و عراق و نوع دهان بسته آن نیز برای شکستن و استفاده از مغزش هم بسیار پر فروش می باشد.

قطب تولید پسته کله قوچی و پسته روی درخت کرمان و رفسنجان است، لذا برای اطلاع از قیمت داد و ستد این محصول، بهتر است به سراغ فعالان پسته این منطقه رفت.

حجم بالایی از صادرات غیر نفتی ایران مربوط به محصولات کشاورزی به ویژه پسته است. تنوع تولید پسته در ایران بالا بوده و در میان ارقام مختلف نمونه های کروی مثل کله قوچی از محبوبیت زیادی چه در بین مصرف کنندگان داخلی و چه در بین خریداران خارجی برخوردار است.

مرغوب ترین پسته کله قوچی جهان در منطقه رفسنجان در استان کرمان تولید می شود.

از انجاییی که حجم و کیفیت کله قوچی مرغوب تولیدی در این منطقه بالا است تا حدود زیادی تعیین قیمت خرید و فروش نیز بر عهده ی آن ها می باشد.

قیمت پسته کله قوچی کرمان در رنج رو بالایی است و همچنین نوع آبخندان آن ارزان تر از نمونه ای طبیعی خندان می باشند.

منبع: شرکت داریس

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده پسته کله قوچی

رمزگشایی از قیمت عمده پسته کله قوچی کرمان

قیمت عمده پسته کله قوچی کرمان دارای برخی مبهمیات بوده که رمز گشایی از آن …

دیدگاهتان را بنویسید