پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی / صادرات خلال پسته رقم کله قوچی

صادرات خلال پسته رقم کله قوچی

صادرات خلال پسته رقم کله قوچی، به کشورهای مختلفی از سوی تولیدکنندگان و همچنین شرکت های گوناگون انجام می شود. این نوع از محصول را به صورت بسته بندی صادر می نمایند.

امروزه خلال پسته کله قوچی به صورت بسته بندی شده برای صادرات آماده می گردد.ایران این محصول را در هر درجه کیفیتی تهیه می کند، زیرا رنج قیمتی گستره ای دارد و همچنین برای خیلی از کشور های آسیایی و اروپایی گزینه مناسبی می باشد.قدمت تولید پسته کله قوچی به مانند دیگر ارقام بالا نیست . بهترین پسته کله قوچی در 3 شهر رفسنجان، سبرجان و سبزوار تولید می شود.

صادرات خلال پسته رقم کله قوچی

خلال پسته یکی از انواع مختلف فراورده پسته خشک تازه است. این محصول را شرکت ها پس از این که پسته را خریداری کردند و سپس پوست گرفتند، توسط دستگاه های ویژه ای که دارند، آن را به قسمت های مساوی و منظم تقسیم کرده و پس از آن در بسته بندی های گوناگونی جای می دهند. اغلب تولیدکنندگان می کوشند که خلال پسته را بسته بندی نمایند، زیرا که فله ای آن باعث می شود تا محصول به مرور زمان له شده و آن شکل ظاهری اصلی خود را از دست بدهد. به همین دلیل ما در بازار، بیشتر به نوع بسته بندی شده خلال های پسته را مشاهده می کنیم.

در گذشته خلال کردن پسته را افراد حرفه ای با دست انجام می دادند؛ اما امروزه این نوع از محصول را به وسیله دستگاه های اتوماتیک انجام می دهند. خلال پسته می تواند از هر نوع ارقام پسته به دست بیاید. در این خصوص بیشتر این فروشندگان هستند که به موضوع اشراف دارند و اغلب خریداران تنها خلال را خریداری می کنند.

خلال های پسته هر کدام از خود دارای کیفیت های متفاوتی می باشند و قیمت های گوناگونی هم دارند. در خشکبار فروشی ها می شود این محصول را به دست آورد. از این فروشگاه ها می شود پودر پسته، خلال پسته قزوین و مغز پسته را هم تهیه کرد. آنان قیمت پودر پسته و قیمت خلال پسته بسته ای را هم برای مشتریان خود اعلام می دارند.

صادر کنندگان برتر خلال پسته در کشور

صادر کنندگان برتر خلال پسته در کشوربرای صادرات خلال پسته، شرکت های بازرگانی بایستی چند نکته را در نظر داشته باشند. اما پیش از همه باید این پرسش را مطرح کرد که چگونه خشکبار صادر کنیم؟ به این پرسش شرکت های صادر کننده و مشاوران صادراتی بهتر پاسخ می دهند. ولی نکاتی را در این جا در این خصوص اشاره می کنیم:

  1. بررسی بازار کشور مقصد
  2. استانداردهای بهداشتی
  3. داشتن مجوزهای رسمی
  4. نوع تقاضای درخواست کننده
  5. کیفیت خلال پسته
  6. درجه بندی محصول

گروه های بازرگانی گوناگونی در زمینه صادرات انواع مغز پسته خشک خام به کشورهای مختلف جهان فعالیت می کنند. پسته ایرانی یکی از بهترین محصولات به شمار می رود و خریداران زیادی در سراسر جهان دارد.

خلال پسته را در رقم های متفاوتی صادر می کنند که هر کدام شان دارای کیفیت ها و مزه های متنوعی می باشد. صادارات این محصول می تواند سود خوبی برای گروه های تجاری و همچنین تولید کنندگان آن داشته باشد.

پسته از جمله کالاهایی محسوب می شود که اهمیت صادراتی زیادی دارد و از قیمت بالایی هم در بازارهای جهانی برخوردار است. صادرات پسته به ترکیه و کشورهای مختلف دیگری انجام می شود.

در سال های اخیر شاهد رشد صادرات پسته به عراق هم بوده ایم. رتبه ایران در صادرات پسته اغلب اول و دوم بوده است؛ چون که رقیب سرسختی به نام امریکا در این عرصه داریم. روند صادرات پسته در سال های گذشته متناوب بوده است.

مهمترین ویژگی های خلال پسته با کیفیت بالا

مهمترین ویژگی های خلال پسته با کیفیت بالاخلال پسته با کیفیت بالا دارای مشخصات و ویژگی های خاص خود می باشد. از جمله مهمترین ویژگی های این محصول می شود به درست و سالم بودن خلال ها اشاره کرد. کیفیت خلال بر این است که هر دانه آن بلند و درشت باشد و از میان شکسته نباشد. به این سبب است که شرکت های تولیدی از دستگاه خلال پسته استفاده می کنند.

مسئله دیگر در این زمینه، نوع رقم پسته است. همان گونه که می دانید، ارقام پسته گوناگون است. هر کدام از این ارقام دارای کیفیت های متفاوتی می باشند که بر روی قیمت گذاری خلال پسته تأثیرگذار می باشند.

موضوع مهم دیگری که می شود به آن اشاره کرد این است که خلال پسته نباید به حالت پودر شده به فروش برسد. به این معنی که برخی از بسته بندی ها این نوع از محصول، ته بسته، دیده می شود که پسته ها به صورت پودر شده دیده می شوند. این نوع از خلال پسته قطعاً برای خریدار خوشایند نمی باشد.

نوع درجه یک خلال پسته، همه خصوصیت های خوب را باید داشته باشد. فروش خلال پسته قزوین درجه یک در مراکز معتبر انجام می شود. در این مراکز می توان فروشگاه هایی را پیدا کرد که بهترین نوع محصول را ارائه می دهند که دارای کیفیت بالایی می باشد. از این مراکز همچنین می توان قیمت هر کیلو خلال پسته را هم به دست آورد.

مزیت های استفاده از خلال پسته

مزیت های استفاده از خلال پسته خلال پسته چون بخشی از خود میوه اصلی می باشد، مزیت های همان پسته را دارد.

این محصول خواص درمانی و پیشگیرانه خود را دارا است. با استفاده روزانه خلال پسته به میزان کافی، از بیماری های گوناگونی مصئون می مانیم و یا این که به درمان آنان اقدام می نماییم. پسته از جمله بهترین داروهای طبیعی نزد طبیبان سنتی محسوب می شود.

از جمله مزیت های استفاده از خلال پسته می شود به این موارد اشاره کرد:

  • دارای ویتامین ها و مواد معدنی مختلف
  • شفاف کننده پوست
  • جلوگیری کننده از انواع سرطان
  • تنظیم کننده دستگاه گوارش
  • بالا بردن سطح انرژی روزانه
  • کاهش دهنده استرس و افسردگی
  • و غیره

بازرگانی خرید و فروش خلال پسته

بازرگانی خرید و فروش خلال پسته پسته و دیگر محصولات آن، بازار خوبی دارد.

به هر یک از مغازه های خشکبار فروشی که در شهرهای کوچک و بزرگ فعالیت دارند اگر سر بزنید، متوجه این موضوع می شوید که همه پسته را خرید و فروش می کنند. اگر چه پسته و دیگر فراورده های آن از جمله محصولات گران قیمت به شمار می رود؛ اما باز هم به دلیل مزیت ها و خواص مختلفی که دارا می باشد، بسیاری خریدار آن هستند.

این ها همه نشان می دهد که بازرگانی و تجارت خلال پسته رونق خوبی دارد.

معتبرترین فروشندگان خلال پسته در کشور

معتبرترین فروشندگان خلال پسته در کشورفروشندگان معتبر خلال پسته ویژگی های زیر را دارا می باشند:

  1. جنس با کیفیت را به مشتری عرضه می کنند.
  2. از برندهای معتبر خلال پسته را وارد بازار می نمایند.
  3. با قیمت های مناسب محصول را می فروشند.
  4. خلال های پسته درجه یک و بدون پودر شدگی را می فروشند.

چنین فروشندگانی در شهرهای مختلف کشورمان وجود دارد. فروشندگان خشکبار در تهران و سایر شهرستان ها خلال پسته را با کیفیت های مختلف عرضه می نمایند. آنان قیمت خلال پسته قزوین را هم برای مشتریان اعلام می کنند.

در فروشگاه های آنلاین هم می توانید به دنبال بهترین فروشندگان بگردید. در این فروشگاه ها انواع خلال پسته در ارقام مختلفی پیدا می شود و به فروش می رسد.

تولید خلال پسته در بسته بندی های جذاب

تولید خلال پسته در بسته بندی های جذابتولید کنندگان خلال پسته، برای این که بتواند مشتری بیشتری را جذب کند، این محصول را در بسته بندی های متنوع و جذابی روانه بازار می کنند.

با مراجعه به بازار و فروشگاه های متعدد خشکبار فروشی، مشاهده خواهید نمود که شرکت ها در چه بسته بندی هایی متفاوتی خلال پسته را به فروش می رسانند. آنان در بسته هایی که دارای وزن های ثابتی هستند، محصول شان را عرضه می نمایند و در همین حال سعی می کنند تا با در نظر داشت نوع و میزان مصرف خریدار، خلال پسته را بسته بندی کنند.

هر بسته ای از خود برچسب هایی دارد که در آن از روند تولید و همچنین مزیت های استفاده از محصول نوشته شده است. این هم برای تبلیغ بیشتر است و هم این که آگاهی رسانی مفید تلقی می شود.

موارد استفاده از خلال پسته

موارد استفاده از خلال پسته از خلال پسته استفاده های متفاوتی صورت می گیرد که می شود این گونه از آنان نام برد:

  • تولید سوهان
  • تولید گز
  • تولید شیرینی
  • تولید کلوچه سنتی
  • تولید بستی
  • تولید آبمیوه
  • تولید انواع شکلات
  • و غیره

خلال پسته یکی از محصولات پرکاربرد در صنایع غذایی است. شرکت های تولیدی گوناگونی از خلال پسته استفاده می کنند. بکاربردن از این محصول در مواد غذایی، باعث افزایش قیمت ها هم می شود. این نشان دهنده اهمیت و ارزش خلال پسته است.

اما هنگام استفاده، ایا خلال پسته را باید تفت داد و یا اصلاً چگونه پوست پسته را جدا کنیم؟ این ها پرسش های متداول هر خریداری می باشد. هر یک از این ها روش های خاص خود را دارد. برای طرز تهیه پودر پسته نیز می شود از شیوه های متفاوتی کار گرفت. در این خصوص هم می شود از دستگاه های پیشرفته استفاده کرد و هم این که آن را به صورت روش های سنتی و با دست، انجام داد.

کارخانجات فرآوری خلال پسته

کارخانجات فرآوری خلال پسته خلال پسته ای که ما بیشتر در بازار می بینیم، نوع کارخانه ای است.

در بازار انواع برند خلال پسته وجود دارد. هر یک از کارخانه ها در بسته بندی ها و کیفیت های متفاوتی محصول را به فروش می گذارند. تولیدی ها پس از این که فرآوری خلال پسته را انجام دادند، آن را به نمایندگی هایی که در سراسر کشور دارند می فرستند.

شعبه های فروش در کار پخش و توزیع عمده خلال پسته می باشند. از طریق آنان است که فروشگاه های مختلف سطح شهر، محصول را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

قیمت گذاری و درجه بندی خلال پسته را هم شرکت ها و کارخانجات انجام می دهند. آنان با در نظر گرفتن عوامل مختلفی که به برخی از آنان در این مطلب اشاره شد، اقدام به این کار می کنند.

فروش کیلویی خلال پسته در کشور

فروش کیلویی خلال پسته در کشورافزون بر این که برخی از فروشگاه ها، خلال پسته را به صورت بسته بندی به فروش می رسانند، ارائه فله ای و کیلویی آن هم انجام می شود.

در بازار خرید و فروش این نوع از محصول، می توان به صورت کیلویی هم خلال پسته را تهیه کرد. البته بیشتر این کار را کسانی انجام می دهند که در کار فروش جزئی و یا تولید انواع شیرینی و آبمیوه می باشند.

فروش کیلویی خلال پسته، با قیمت های مناسبی انجام می شود. این نوع از عرضه، به نحوی عمده گفته می شود؛ چون که خلال پسته در هر کیلو، ارزش بالایی دارد و حجم و میزان زیادی می باشد.

بهرحال در مراکز فروش آجیل و خشکبار، فروشگاه هایی متعددی هستند که در این زمینه هم فعالیت می کنند. در پهلوی این فروشگاه های سطح شهر، می شود به وبسایت های اینترنتی هم مراجعه کرد. در فروشگاه های آنلاین، خلال پسته کیلویی با کیفیت ها و قیمت های مناسب تری عرضه می شود.

موارد اثر گذار در قیمت گذاری خلال پسته در کشور

موارد اثر گذار در قیمت گذاری خلال پسته در کشورهر کالایی به دلایل مختلف قیمت گذاری می شود. از این میان، خلال پسته هم شرایط ویژه ای برای قیمت گذاری دارد.

از جمله موارد اثرگذار در قیمت گذاری خلال پسته می توان به این ها اشاره کرد:

  • مرغوبیت خلال پسته
  • درجه بندی این محصول
  • برند تولید کننده
  • نوع بسته بندی
  • نوع خرید
  • و سایر موارد

کارخانه ها تولیدی، این موارد را در نظر می گیرند و سپس اقدام به تعیین نرخ خلال پسته می کنند. هر چه کیفیت یک محصول بالاتر باشد، بی تردید، قیمت آن هم بالا خواهد رفت.

راهنمای خرید خلال پسته مرغوب

راهنمای خرید خلال پسته مرغوباگر قصد خرید خلال پسته مرغوب را دارید، نیاز است که به بهترین فروشگاه های حضوری و غیر حضوری مراجعه کنید.

در فروشگاه های معتبر، می توانید با کیفیت ترین نوع خلال پسته را بخرید. خلال پسته مرغوب، از رنگ سبز تیره، اندازه های مناسب و نوع پسته خوب تولید می شود. اگر سری به بازار آجیل و خشکبار بزنید، مشاهده خواهید کرد که این نوع از محصول در چه کیفیت هایی توزیع و پخش می شود.

خلال پسته مرغوب، پودر شده نیست و دانه های درشت و قلمی بلندی دارد. همین طور می شود راهنمایی های بیشتر را از فروشندگان گرفت. آن شمار از فروشگاه هایی که در بازار اسم و رسم و اعتبار ویژه ای دارند، مشتریان خود را به خوبی راه نمایی می نمایند و بهترین نوع کالا را هم برای شان عرضه می دارند. توصیه می شود از این فروشندگان خرید خلال پسته را انجام دهید.

تولید خلال پسته در اندازه های مختلف

تولید خلال پسته در اندازه های مختلفتولید خلال پسته در اندازه های مختلفی صورت می گیرد. در کل می توان ابعاد این محصول را به درشت، میانه و کوچک تقسیم بندی نمود.

البته به این موضوع نیز باید اشاره کرد که اندازه خلال های پسته، ربط مستقیمی به نوع پسته و ابعاد محصول اصلی دارد. هر چه پسته درشت تر باشد، خلال آن هم دارای دانه های باریک و بلندتری خواهد بود و بر عکس این قضیه هر چه پسته کوچک تر باشد، خلالش هم کوتاه تر است.

با همه این ها می شود خلال پسته را در اندازه های گوناگون و متنوعی از بازار تهیه کرد. برای این کار نیاز است که به خشکبار فروشی ها و یا فروشگاه های اینترنتی سر بزنید و هر گونه خلال پسته ای را که در ابعاد مختلف نیاز دارید، سفارش بدهید و از آن در پخت و پز انواع متنوع خوراکی ها و شیرینی ها استفاده کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید عمده پسته کله قوچی در بازار

با نزدیک شدن به آخر سال و ایام عید، بازار پسته و آجیل پر رونق می شود. فروشندگان حرفه ای از ماه ها قبل برای تهیه بهترین محصولات برنامه ریزی می کنند. از ایام قدیم

دیدگاهتان را بنویسید