پسته داریس
خانه / پودر پسته / قیمت روز پودر پسته در بازار

قیمت روز پودر پسته در بازار

پسته یکی از خشکبار های مهم  در ایران است. این محصول ارزشمند در مناطق مختلفی از کشور کشت می شود، ولی مرغوب ترین نوعش، از آن استان های کرمان و سمنان می باشد. همچنین به خاطر خواص فراوانی که دارد، علاوه بر ایران، مورد توجه بسیاری از مردم دنیا نیز است. همین خواص عالی موجود در آن، باعث شده تا به شکل های مختلفی چون خام، بوداده نمکی، پودر پسته، خلال پسته و به صورت سبز و کال مورد استفاده قرار گیرد. پودر و خلال پسته بیشتر در شیرنی جات مورد استفاده قرار می گیرد و قیمت پودر پسته یا دیگر اشکال آن، علاوه بر هزینه مرحله فرآوری به کیفیت محصول هم بستگی دارد.

قیمت روز پودر پسته در بازار

صادرات خلال پسته سبز مرغوب

صادرات خلال پسته سبز مرغوب همانطور که ذکر شد خلال پسته بیشتر در شیرینی فروشی ها برای تزئین و پخت انواع شیرینی، کیک، حلوا و… مورد استفاده قرار می گیرد. ولی برای تزئین بعضی غذاها نیز از خلال آن، استفاده می شود.

در تهیه خلال پسته، از پسته سبز استفاده می کنند. این نوع پسته، همان پسته کال است که در زمان خاصی که رنگ پوست مغز پسته سبز است، از درخت چیده می شود. هر نوعی از آن، برای تهیه پسته سبز مناسب نبوده و معمولا از مرغوب ترین ها، برای این نوع استفاده می کنند.

این نوع پسته بیشتر جنبه صادراتی دارد و معمولا به صورت مغز و خلال پسته، به دیگر کشور ها صادر می شود. برای تولید خلال پسته صادراتی دقت بیشتری در زمینه رعایت استاندارد های صادراتی نیاز است.

جهت اطلاع از قیمت خلال پسته سبز، می توانید به سایت های فروش شرکت های صادراتی معتبر، یا دیگر مراکز فروش موجود در شهرتان مراجعه نمایید.

شرکت های تولید کننده پودر مغز پسته در ایران

شرکت های تولید کننده پودر مغز پسته در ایران با توجه به مصرف زیاد پودر و خلال پسته، شرکت های زیادی در ایران در زمینه تولید این نمونه از محصول در کنار دیگر مشتقات آن، فعالیت می کنند.

در تهیه پودر مغز پسته درجه یک، نوع و کیفیت پسته خیلی می تواند تاثیرگذار باشد. چرا که پسته انواع مختلفی چون کله قوچی، اکبری، احمدآقایی، فندقی، سفید پسته نوق و… دارد که برای تهیه پودر پسته مرغوب، از هر نوعی نمی توان استفاده کرد.

خریداران مغز پسته درجه یک

خریداران مغز پسته درجه یک پوست پسته بیشتر خواص دارویی دارد ولی مغز آن، علاوه بر خواص دارویی خواص تغذیه ای فراوانی دارد که عبارتند از: 

  • این آجیل خندان سرشار از انواع ویتامین هايي چون ث، ب۶، تیامین، آ، کا و… می باشد.
  • سرشار از انواع پروتئین، کربوهیدرات، اسید آمینه های ضروری است.
  • پسته دارای مواد معدنی چون کلسیم، پتاسیم، آهن، روی، مس و سدیم می باشد.
  • تقویت کننده نیروی جنسی در خانم ها و آقايان می باشد.
  • موجب تقویت معده و باز شدگی مجاری کبد می شود.
  • به خاطر آهن بالا درمان کننده کم خونی است.
  • در تقویت ذهن و حافظه تاثیر خیلی خوبی دارد.
  • برای درمان اسهال خونی و اسهال معمولی موثر واقع می شود.
  • به خاطر خواص آنتی اکسیدانی بالا علاوه بر خاصیت زیبایی، از بیماری های سرطانی هم جلوگیری می کند.
  • به خاطر فیبر های نامحلول، عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد.
  • با کنترل سطح قند خون و فشار خون، در کنترل بیماری دیابت نقش به سزایی دارد.
  • و دیگر خواص مهمی که به ارزش این خشکبار می افزاید.

هر چه مغز پسته از نوع درجه یک باشد، این خواص بیشتر خودش را نشان داده و بالطبع خریداران زیادی هم خواهد داشت.

فروش پودر پسته به صورت عمده

فروش پودر پسته به صورت عمده پودر پسته علاوه بر شیرینی فروشی ها، در تهیه بستنی و معجون در بستنی فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرد. در کل استفاده از پودر پسته در اصناف مختلفی مورد توجه است.

به همین خاطر برای خریدارانی که قصد خرید به صورت عمده را دارند، در کنار قیمت، کیفیت و خالص بودن پودر نیز، برایشان مهم است.

پس این عزيزان برای تهیه پودر خالص و با کیفیت، می توانند با مشورت گرفتن از مشاورین مراکز تولید و فروش پودر پسته، خرید مطمئن تری داشته باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید