پسته داریس
خانه / پسته / شرکت های صادرات پسته در ایران

شرکت های صادرات پسته در ایران

پسته پیوندی که در ایران تولید می گردد به خاطر داشتن کیفیت بالا و نیز نرخ هایی مناسب همواره، به کشور های دیگر فرستاده می شود. در این زمینه شرکت هایی دایر شده اند که سال هاست فعالیت های بی شماری را برای ارائه این محصولات انجام می دهند. اگر شما هم متقاضی کسب چنین تولیداتی هستید در اولین فرصت به شرکت صادرات پسته در ایران رجوع نمایید.

شرکت های صادرات پسته در ایران

لیست قیمت روز پسته صادراتی در بازار

لیست قیمت روز پسته صادراتی در بازار قیمت پسته پسته تازه کرمان صادراتی را به صورت روزانه می توانید از دو راه اصلی به دست آورید. این روش های اساسی عبارتند از :

  1. حضور در نمایندگی های فروش این محصولات : متخصصانی که در این حوزه ها به فعالیت می پردازند کار تعیین قیمت های اصلی را بر عهده دارند. اگر از آن ها بخواهید که قیمت های جدید تصویب شده پسته های صادراتی را به اطلاعتان برسانند، لیست کاملی از نرخ های به روز را به شما ارائه می کنند.
  2. استفاده از مشاوره کارشناسان اینترنتی : اطلاعاتی که این فروشندگان آنلاین براساس تجربیات خود به دست آورده اند برای شما بسیار کارا و مفید است. در واقع آخرین نرخ های ایجاد شده این محصولات مرغوب از طریق این افراد قابل دسترسی می باشد.

اطمینان کاملی را داشته باشید که استفاده از شیوه های بالا شما را به قیمت هایی واقعی و به روز این تولیدات می رساند.

قیمت خرید عمده پسته درجه یک

قیمت خرید عمده پسته درجه یک برای خرید عمده پسته زمینه مناسبی برای عموم مشتریان فراهم شده است تا افراد بتوانند از طریق بنکدار های فعال، میزان درخواستی خود را تهیه کنند. در این امر برای فروش پسته درجه یک هزینه های بسیار پایینی در نظر گرفته می شوند تا مورد پسند مشتریان واقع شود.

این عمده فروشان سعی کرده اند تا عرضه نمونه های مختلفی از این محصولات مانند فروش پسته فندقی را به شکلی انبوه تدارک ببینند. در واقع نیاز های بی شمار مصرف کنندگان همیشه محصولات را به صورت کلی و نیز در قیمت هایی ارزان طلب می کند.

قابل ذکر است که جهت آگاهی دقیق از این نرخ ها می توانید به فروشنده اصلی مورد نظر مراجعه نمایید.

تولید کنندگان پسته در ایران

تولید کنندگان پسته در ایران با توجه به بالا بودن خواص پسته بسیاری از تولید کنندگان در نظر گرفته اند تا میزان انبوهی از این محصولات را برای افراد مصرف کننده فراهم سازی کنند. در واقع تولید کننده پسته در کشور ایران بهترین بذر ها را برای ارائه محصولاتی مرغوب مورد استفاده قرار می دهد تا به این صورت، رضایت نسبی را نصیب مصرف کنندگان کند.

از طرفی بهترین تجهیزات و ماشین آلات مدرن نیز در این روند مورد استفاده قرار می گیرند تا بازدهی تولید، تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کند.

مراحل و چگونگی صادرات پسته

مراحل و چگونگی صادرات پسته چگونگی صادرات پسته از ایران به این صورت است که باید مراحل زیر طی شوند :

  1. فراهم سازی محصول : قبل از امر صادر کردن باید اطلاعات کاملی در مورد کشور های مقصد و میزان نیاز آن ها به مصرف این پسته ها کسب گردد.
  2. بسته بندی کردن پسته های مرغوب : در این زمینه باید مشخصات کامل تولیدی، شرکت صادر کننده، مرکز وارد کننده و غیره بر روی بسته ثبت گردد.
  3. گرفتن اسنادی به منظور نشان دادن استاندارد لحاظ شده : این مرحله به کسب استاندارد های لازم و گواهی های بهداشت و سلامت اختصاص دارد.
  4. دادن پسته به گمرک : بعد از اتمام امور بالا باید محصولات را به اداره گمرک شهرستان هایی که پسته در آن ها تولید می شود، تحویل داد.
  5. ارائه پسته صادراتی به مرکز حمل و نقل : با بستن قرار داد بین شرکت ترابری و مرکز صادر کننده پسته ها را وارد کانتینر ها می کنند.
  6. گرفتن بارنامه و انجام تسویه حساب : همزمان با ارائه پیش نویس ها درصدی از مبلغ مورد معامله توسط فروشنده گرفته می شود.
  7. اخذ بقیه مدارک و گواهی مبدا صادرات : عرضه کننده در مرحله آخر گواهی مبدا را از شرکت بازرگانی گرفته و جهت ارسال محصولات به کشور مقصد آماده می شود.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشنده انواع پسته صادراتی مرغوب ایران

پسته ایران به دلیل کیفیت بالا از شهرت جهانی برخوردار است ، و یکی از مهمترین محصولات صادراتی ایران می باشد،انواع پسته صادراتی مرغوب ایران در سطح  جهان از شهرت و

دیدگاهتان را بنویسید