پسته داریس
خانه / پسته اکبری / صادرات پسته اکبری با بهترین قیمت به آلمان

صادرات پسته اکبری با بهترین قیمت به آلمان

پسته یکی از انواع پرطرفدار در آجیل بوده که خواص فراوانی برای بدن دارد. مغز آن به دلیل داشتن آهن برای رفع کم خونی و رنگ پریدگی بسیار مناسب بوده و ذهن را تقویت می کند و باعث کاهش کلسترول بد می شود. پسته اکبری بسیار کشیده و بزرگ بوده و از انواع دیگر آن قیمت بیشتری دارد و پسته لوکس و مجلسی می باشد که بیشترین میزان تولید آن در استان کرمان است. پسته اکبری صادراتی در بسته بندی های متنوع و شیک به کشورهای همسایه و اروپایی نظیر آلمان صادر می شود. 

صادرات پسته اکبری با بهترین قیمت به آلمان

مشخصات و ویژگی های پسته اکبری

مشخصات و ویژگی های پسته اکبری مشخصات و ویژگی های پسته اکبری درجه یک چیست؟ این محصول بادامی شکل و کشیده و درشت می باشد. دارای  رگبرگ های متراکم و رشد رویشی زیاد و دیررس بوده و در اواخر شهریور برداشت می شود و همچنین از نظر اقتصادی دارای بالاترین ارزش است.

این محصول بیشترین تولید را در استان کرمان دارد. قیمت پسته اکبری اعلا به چه عواملی بستگی دارد؟ نوسانات نرخ ارز تأثیر مستقیمی بر قیمت این محصول دارد و همچنین کمبود آب و خشکسالی های اخیر بر قیمت آن مؤثر بوده است.

انواع پسته صادراتی با کیفیت مرغوب و در بسته بندی های متنوع به کشورهای اروپایی و همسایه صادر می شود که با توجه به خاصیت فراوان آن متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور دارد.

قیمت روز پسته اکبری صادراتی در بازار

قیمت روز پسته اکبری صادراتی در بازار برای اطلاع از قیمت روز این محصول، می توانید به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه نموده و ضمن استعلام قیمت در صورت تمایل محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید و از مزایای خرید غیر حضوری بهره مند گردید.

پسته ارزان قیمت را باید از کجا تهیه نمود؟ شما می توانید با مراجعه به نمایندگی ها این محصول را با کیفیت و قیمت مناسب خریداری نمایید و چون خریدی مستقیم و بدون واسطه می باشد قیمت پایین و مقرون به صرفه می باشد. همچنین فروشگاه های اینترنتی این محصول را با قیمت مناسبی ارائه می دهند.

کشور ما یکی از بزرگترین تولید کننده های این محصول در جهان می باشد که پسته ممتاز ایران در اکثر کشورها به دلیل طعم و مزه خوب آن بسیار معروف بوده و طرفداران زیادی دارد و حجم زیادی از انواع پسته مانند اکبری و فندقی و کله قوچی در باغ های کرمان و رفسنجان برداشت می شود.

فروش عمده پسته درجه یک با بهترین کیفیت

فروش عمده پسته درجه یک با بهترین کیفیتشرکت های تولید کننده این محصول را به صورت عمده و با قیمت مناسب به خریداران ارائه می دهند که در خرید و فروش هایی که به صورت عمده و کلی صورت می گیرد قیمت پایین می باشد و دو طرف معامله سود خوبی می برند و مشتری بیشتری جذب این نوع خرید می شود.

شرکت های تولید کننده علاوه بر تأمین نیاز بازار داخلی آن را در انواع مختلف به خارج از کشور صادر می نمایند و این محصول باید استانداردهای لازم را برای صادرات داشته باشد و همچنین دارای گواهی سلامت نباتات و بهداشت غذایی باشد که با توجه به خاصیت فراوان این محصول متقاضیان زیادی در خارج از کشور داشته و ارزآوری خوبی برای کشور به همراه دارد.

سفارش آنلاین و عمده پسته در سراسر کشور

سفارش آنلاین و عمده پسته در سراسر کشورامروزه شرکت های زیادی محصول خود را علاوه بر عرضه حضوری به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز به مشتریان ارائه می دهند که با توجه به مزایایی که این نوع خرید دارد متقاضیان زیادی استقبال می کنند و هر روز بر تعداد مشتریان آن اضافه می شود.

با خرید اینترنتی در وقت و هزینه شما صرفه جویی شده و محصول نیز بعد از ثبت سفارش در اسرع وقت به نشانی شما ارسال می گردد و چون خریدی مستقیم می باشد قیمت بسیار مناسب است. بسیاری از مشتریان به صورت عمده این محصول را آنلاین سفارش داده و شرکت ها نیز در بسته بندی ها متنوع و شیک محصول مورد نظر را به آنها عرضه می نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشنده عمده پسته اکبری با بهترین کیفیت ممکن

فروشنده عمده پسته اکبری در شهر های مختلف کشور به قدری زیاد شده است که بیشتر خریدار ها ترجیح می دهند این نمونه ها را با بهترین کیفیت ممکن به صورت کلی با قیمتی بس

دیدگاهتان را بنویسید