پسته داریس
خانه / پسته اکبری / شرکت صادرات پسته اکبری درجه یک

شرکت صادرات پسته اکبری درجه یک

پسته چی توز از بهترین و مرغوب ترین نوع آجیل است که در ایران برداشت می شود و نسبت به پسته های دیگر از ارزش تجاری بالاتری برخوردار است و در بسیاری از شهر های پسته خیز برداشت می شود. نوع درخت آن به گونه ای است که می تواند در مقابل سرما مقاومت کند. این کالا در مناطق گرم کمتر کاشته می شود، چون محصول خوبی را تحویل نمی دهد. صادرات پسته اکبری باید کاملاً مطابق استاندارد های اروپایی و گواهینامه سلامت باشد. برداشت این نوع خشکبار بستگی به محل کاشت، نوع خاک و آب و هوا دارد، اما نژاد درخت هم می تواند در میزان برداشت آن نقش مهمی داشته باشد. سایت پسته در بیشتر استان های کشور به صورت گسترده وجود دارد.

شرکت صادرات پسته اکبری درجه یک

نرخ روز پسته اکبری صادراتی

نرخ روز پسته اکبری صادراتی

نرخ روز پسته با کم و زیاد شدن تورم دچار تغیر می شود و می تواند بازار خرید و فروش را با مشکل مواجه کند. سالیانه درصد زیادی از این آجیل به بازار های جهانی عرضه می شود و چون دارای طعم و مزه خوبی می باشد مشتریان کثیری را به خود اختصاص داده است.

شرایط زمین، طول سرما و نوع آبیاری در مرغوب تر شدن این کالا نقش بسزایی دارد. پسته اکبری درجه یک با نام های لوکس و مجلسی هم شناخته می شود و درصد صادرات آن نسبت به دیگر پسته ها بیشتر می باشد. این نوع خشکبار دیرتر به بار می نشیند و می توانیم آن را در اواخر شهریور برداشت کنیم. درخت آین آجیل به مراقبت زیادی نیاز دارد چون تولید و پرورش آن بسیار سخت است و اگر دچار گرما زدگی شود به آفت مبتلا می شود.

خرید عمده پسته با قیمت مناسب

خرید عمده پسته با قیمت مناسب

برای خرید عمده پسته باید به مراکز و سایت های معتبر مراجعه کرد، تا بهترین کالا را با هزینه مناسب خریداری کنید. این آجیل در بین تاجران خارجی از جایگاه ویژه ای برخوردار است، چون درشت و زیباست و دارای طعم خوبی می باشد. این نوع خشکبار دارای آهن فراوانی است و به تولید و رشد گلبول های قرمز کمک می کند.

قیمت روز پسته اکبری به نوسانات و شرایط اقتصادی کشور و بستگی دارد و به علت کم بود آب بسیاری از باغات زیر کشت این کالا نیستند و همین امر قیمت ها را با تغیرات زیادی رو به رو کرده است. این خشکبار در دو نوع خام و خشک به بازار عرضه می شود که می توانیم به دو صورت عمده و فله ای آن را تهیه کنیم.

مشخصات و ویژگی های پسته اکبری اعلا

مشخصات و ویژگی های پسته اکبری اعلا

پسته اعلا دارای ویژگی های زیادی می باشد و می توانیم فرآورده های زیادی را از این خشکبار تهیه کنیم، خلال پسته و پودر پسته نمونه هایی از این آجیل می باشند. این کالا یکی از با اهمیت ترین محصولات کشاورزی می باشد که می تواند اقتصاد کشور را با رونق زیادی رو به رو کند.

قیمت پسته روی درخت اعلا در بسیاری از سایت ها و مراکز معتبر قابل مشاهده می باشد. این خشکبار معده را تقویت می کند و برای آرامش اعصاب بسیار مفید است. اگر بتوانیم بهترین نوع درخت را برای کاشت خریداری کنیم با کیفیت ترین تولید را در بر خواهیم داشت.

شرکت صادرات پسته به کشورهای دیگر

شرکت صادرات پسته به کشورهای دیگر

مقادیر زیادی از این پسته سالیانه به صورت عمده و فله ای به کشور های دیگر صادر می شود، که برای حفظ این صادرات باید استاندارد های جهانی را در نظر داشته باشیم. این کالا در بسته بندی های کوچک و بزرگ به وسیله افراد مجرب  تهیه می شود.

شرکت بازرگانی پسته این نوع آجیل را با مرغوبیت بالایی تولید می کند تا بتواند کالای خود را در بازار های جهانی حفظ کند. تجارت پسته به وسیله بسیاری از کشور های پسته خیز انجام می گیرد. کشور ما در بین صادر کنندگان جهان تاکنون در رده بسیار بالایی قرار داشته است و توانسته تولید این کالا را با افزایش زیادی رو به رو کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشنده عمده پسته اکبری با بهترین کیفیت ممکن

فروشنده عمده پسته اکبری در شهر های مختلف کشور به قدری زیاد شده است که بیشتر خریدار ها ترجیح می دهند این نمونه ها را با بهترین کیفیت ممکن به صورت کلی با قیمتی بس

دیدگاهتان را بنویسید