پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی خام / قیمت پسته خام کله قوچی رفسنجان

قیمت پسته خام کله قوچی رفسنجان

پسته خام کله قوچی در چه مواردی پرکاربرد است؟ دلیل معروفیت و محبوبیت رقم تولید شده در رفسنجان چه می باشد؟ قیمت آن در چه رنجی قرار دارد؟
پسته کله قوچی در کنار رقم اکبری از گزینه های اصلی برای مصرف در آجیل می باشند و به همین علت خام آن برای این مصرف پرکاربرد هستند و از مناطق مهم سفارش دهنده این رقم می توان به استان های آذردبایجان های شرقی و غربی و همچنین کشور های نظیر لبنان اشاره نمود.

مشخصان و خصوصیات پسته کله قوچی رفسنجان
دلیل محبوبیت و معروقیت پسته خام کله قوچی رفسنجان می توان به این اشاره نمود، که برای اولین بار پیوند کله قوچی در سال های نچندان دور در این شهر مورد استفاده قرار گرفت و اکثریت آن را به نام شهر رفسنجان می شناسند و مورد بعدی به دلیل نوع آب و هوای این منطقه، بزرگترین از نظر اندازه، که یک خصوصیات و ویژگی مهم در این رقم به حساب می آید در رفسنجان برداشت می شود.

پسته کله قوچی

قیمت و نرخ پسته کله قوچی
قیمت پسته کله قوچی یک رنج بسیار متفاوتی دارد به طوریکه انس های پایین آن که بزرگتر هستند، قیمت بالای دارند، اما انس های بالای آن که از نظر اندازه کوچکتر می باشند، از نرخ و قیمت پایین تر برخوردار هستند و همین موجب تحت پوشش قرار دادن طیف های زیادی از مشتریان می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پسته کله قوچی خام

تعیین قیمت پسته کله قوچی خام اعلا صادراتی

الگوریتم جدید تعیین قیمت پسته کله قوچی خام اعلا صادراتی در رفسنجان و برخی دیگر …

دیدگاهتان را بنویسید