پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی صادراتی / فروش و عرضه پسته کله قوچی صادراتی

فروش و عرضه پسته کله قوچی صادراتی

پسته کله قوچی صادراتی برای فروش خوبو عرضه به مشتری، چه مراحلی را پشت سر می گزارد؟ چگونه می توان پسته کله قوچی را به راحتی و در وزن و شکل مورد نیاز تهیه کرد؟
همانطور که می دانید پسته بعد از برداشت بلافاصله برای فروش آماده نیست، البته حجم اندکی به خاطر تقاضای مشتری برای پسته تازه و خشک نشده، به بازار عرضه می شود اما برای فروش طولانی مدت و در طول سال، باید پسته مراحلی را پشت سر بگذارد تا آماده شود.
از جمله مراحل فراوری پسته که امروزه توسط دستگاه های مختلف انجام می شود، می توان به موراد زیر اشاره کرد:
• پوست گیری
• آشغال گیری
• شست و شو
• خشک کردن
• کیفیت بندی
پس از طی کردن این مراحل پسته برای بسته بندی و تعیین نوع فروش آماده می شود که ممکن است برای عرضه پسته به صورت های مختلف مراحلی مجزا نیز به آنچه که ذکر شد، اضافه شود.

بهترین فروش پسته کله قوچی

پسته کله قوچی یکی از ارقام پرورشی می باشد که به مرحله صادرات رسیده است و به همین منظور به شکل های متنوعی در بازار به فروش می رسد.
همانطور که اشاره شد، فروش خوب زمانی اتفاق می افتد که پسته کله قوچی به خوبی کیفیت بندی شود و براساس این تفکیک در انواع بسته بندی ها و به صورت عمده ای و فله ای به فروش برسد تا مشتری گزینه های زیادی را برای یک رقم از پسته پیش رو ببیند و برای خرید خود، حق انتخاب داشته باشد.
مرکز فروش پسته باید از این تنوع فروش برخوردار باشد و بتواند مدل های مختلف خرید را برای مشتری فراهم کند.
یکی از مراکز عمده و خورده فروشی پسته کله قوچی صادراتی، سایت فروش پسته ایرانی می باشد که به عرضه انواع پسته ایرانی می پردازد.
منبع: بازار پسته ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پسته کله قوچی صادراتی با قیمتی استثنایی

درمیان انواع پته موجود در ایران قله قوچی به دلیل کیفیت بالا حرف اول را می زند و ازنظر اقتصادی و تجاری ارزش زیادی دارد.  در این پسته ایرانی که به نام کله قو

دیدگاهتان را بنویسید