پسته داریس
خانه / پسته اکبری / صادرات پسته اکبری به عراق

صادرات پسته اکبری به عراق

پسته اکبری یکی از پسته های باکیفیت و درجه یک و اعلا می باشد و دارای طعم و مزه بی نظیر می باشد. صادرات پسته اکبری به کشورهای عربی مانند عراق انجام می شود. تاجران عراقی علاقمند به وارد کردن این محصول به صورت فله ای به کشورشان هستند. اگرچه این محصول در کشور ایران به شکل عمده یا فله ای صادر می شود و امکان ارسال آن به صورت بسته بندی شده در ایران فراهم نشده است.جالب است که کمی درباره پسته فندقی کله قوچی بیشتر بخوانیم.

 

 

صادرات پسته اکبری به عراق

قیمت روز پسته اکبری صادراتی

قیمت روز پسته اکبری صادراتی

برای اطلاع از قیمت روز پسته اکبری صادراتی، می توانید از طریق مراجعه به بازار و یا تماس با شرکت های عرضه کننده این محصولات از آن اطلاعاتی کسب کرد.

همچنین قیمت روز این محصول از تولید کننده ها به نمایندگان و در نهایت به مراکز فروش آجیل و خشکبار اعلام می شود و به دست خریداران و فروشندگان در بازار داخلی و خارجی می رسد. در این میان نگاهی هم به پسته فیض آباد نیز بی اندازیم.

این قیمت ها نیز در سایت های اینترنتی در جدول لیست قیمت ها آورده شده است تا خریداران عمده در سایر کشورها که از واردکنندگان این محصول به کشورشان هستند از آن مطلع شوند. همچنین این قیمت ها به روز رسانی می شوند تا خریداران را از سردرگمی بیرون آورد.

شرکت های صادرات پسته در ایران

شرکت های صادرات پسته در ایران

شرکت های بسیاری در سراسر کشور وجود دارند و پسته های اعلا و با کیفیت را در انواع مختلفی به فروش می رسانند. آنان امر صادرات پسته را به کشورهای دیگر به عهده دارند. این شرکت ها پسته های اعلا و درجه یک را برای صادرات انتخاب می کنند تا خریداران رضایت بیشتری داشته باشند.

با توجه به نوسانات قیمت ارز، قیمت محصولات آجیل و خشکبار از قبیل قیمت پسته نیز تحت تاثیر قرار گرفت و شرکت های بسیاری قیمت پسته اکبری صادراتی را تغییر دادند.

شرکت های صادرات پسته در ایران، پسته اکبری درجه یک را از تولید کننده پسته در شهرهای مختلف ایران جمع آوری می کنند تا به کشورهای دیگر صادر کنند. آنان تنها به فکر فروش بیشتر و رضایت خریداران خود هستند.

فروش عمده ارقام مختلف پسته درجه یک

فروش عمده ارقام مختلف پسته درجه یک

ارقام مختلف پسته درجه یک اکبری و احمد آقایی و کله قوچی و غیره در شهرهای ایران تولید می شود که هر کدام در نوع خود باکیفیت و مرغوب هستند و طرفداران بسیار زیادی را دارند.

فروش عمده انواع مختلف پسته های درجه یک در بازار داخلی و خارجی انجام می شود. بسیاری از کشورهای عربی مانند عراق و روسیه از خریداران عمده پسته اکبری به کشورشان هستند.

بعد از امریکا، ایران دومین تولید کننده و صادرکننده پسته اعلا و درجه یک می باشد و بسیاری از کشورهای دیگر از خریداران عمده آن هستند.

مرکز فروش پسته در ایران، شهر تهران است که با وجود مراکز فروش آجیل و خشکبار و بازار بزرگ، خود را در بین افراد شناسانده است و در بازار پسته ایران هر کدام از ارقام پسته در درجه های مختلف وجود دارد و هر کدام قیمت های متفاوتی دارند.

مشخصات و ویژگی های پسته اکبری

مشخصات و ویژگی های پسته اکبری

پسته اکبری نسبت به سایر پسته ها لوکس و مجلسی می باشد و دارای قد کشیده تر و درشت تر نسبت بوده و از ارقام تجاری پسته به شمار می آید.

این نوع پسته قیمت بالاتری دارد و جزو بهترین و با ارزش ترین نمونه های تولید شده در کشور می باشد. این نوع پسته دارای برگ های پهن بوده و دیررس بوده و زمان برداشت آن طولانی می باشد.

این محصول تولید شده دارای آهن و، منیزیم و ویتامین B و مواد معدنی بوده و طعم و مزه بی نظیری دارد و برای قلب و عروق، تنظیم ضربان قلب و کاهش کلسترول منفی خون جلوگیری از سرطان و پیری زودرس توصیه می شود. تمام این مشخصات و ویژگی های پسته اکبری، آن را از سایر پسته ها تمایز داده و موجب بالا بودن قیمت آن شده است و آن را به یک محصول با ارزش صادراتی تبدیل کرده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشنده عمده پسته اکبری با بهترین کیفیت ممکن

فروشنده عمده پسته اکبری در شهر های مختلف کشور به قدری زیاد شده است که بیشتر خریدار ها ترجیح می دهند این نمونه ها را با بهترین کیفیت ممکن به صورت کلی با قیمتی بس

دیدگاهتان را بنویسید