پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی / تعیین انس پسته کله قوچی ایران

تعیین انس پسته کله قوچی ایران

تعیین انس پسته کله قوچی ایران چه فایده ای می تواند در فروش این محصول داشته باشد؟ چگونه می توان انس پسته کله قوچی را مشخص کرد؟
تعیین انس پسته از زمان های قدیم معیاری برای مشخص کردن قیمت انواع ارقام پسته بوده که مورداستفاده قرار می گرفت.
امروزه نیز با همه پیشرفت ها و تغییر های موجود هنوز این روش برای تعیین قیمت پسته، کارایی دارد.
پسته کله قوچی از انس متوسطی برخوردار است و انس آن از 22 شروع می شود تا 24 که این میزان نشان دهنده قیمت متوسط بین ارقام مختلف پسته های صادراتی می باشد.
مشخص کردن انس پسته به وسیله اندازه پسته می باشد که چند عدد پسته هم وزن سنگ 142 گرمی می باشد و سپس میزان به دست آمده را تقسیم 5 می کنند تا یک انس مشخص شود.
از فواید مشخص بودن انس پسته می توان به نکات زیر پی برد:
• قیمت این رقم از پسته.
• درشتی پسته کله قوچی.
• کیفیت مغز رقم کله قوچی.

انس پسته کله قوچی

قیمت پسته کله قوچی

فروش پسته کله قوچی ایران همانطور که گفته شد در مرحله اول با توجه به انس آن صورت می گیرد، اما باید توجه داشت که این مسئله مهمترین عامل تعیین قیمت پسته هست، ولی تنها عامل نیست و عوامل دیگر هم دخیل هستند که می تواند به نوع بسته بندی و مقصد پسته و برخی از موارد دیگر بستگی داشته باشد.
مشتری می تواند برای اطلاعات بیشتر درباره این زمینه به نمایندگی های رسمی فروش پسته مراجعه کند و هنگام خرید پسته مورد نیاز خود، به دریافت اطلاعات لازم در مورد این مسئله و مطالبی دیگر درباره پسته بپردازد.
یکی از مراکز رسمی که فعالیت گسترده ای دارد سایت فروش پسته ایران است که می توان به سادگی از طریق اینترنتی به آن دسترسی پیدا کرد و اطلاعات لازم خود را از طریق خود سایت و مشاورین فروش به دست آورد.
منبع: بازار پسته ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید عمده پسته کله قوچی در بازار

با نزدیک شدن به آخر سال و ایام عید، بازار پسته و آجیل پر رونق می شود. فروشندگان حرفه ای از ماه ها قبل برای تهیه بهترین محصولات برنامه ریزی می کنند. از ایام قدیم

دیدگاهتان را بنویسید