پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی دامغان / نرخ پسته کله قوچی صادراتی دامغان

نرخ پسته کله قوچی صادراتی دامغان

نرخ پسته کله قوچی دامغان بر انس و میزان درصد دستچین آن در یک انس مقرر است و برای قیمت گذاری صادارتی آن علاوه بر خود پسته، نوع بسته بندی هم به آن اضافه می شود.

نرخ پسته کله قوچی به مانند دیگر ارقام پسته بر پایه انس آن استوار است اما علاوه بر انس به درصد دستچین آن نیز وابسته است، این درصد دستچین در یک انس فقط برای پسته کله قوچی و پسته برادران حسینی که پایه آجیلی دارند تعریف می گردد.

پسته دستچین یعنی پسته های درشت و دو طرف چاک که به آن دستچین یا توچین می گویند و این مبنای نرخ گذاری پسته های آجیلی که شامل رقم های اکبری و کله قوچی است.

نرخ پسته در شهر های تولید کننده گذاشته و بر تمام شهر ها بسط داده می شود، یکی از این شهر ها شهر دامغان استان سمنان است و دیگر این شهر ها شهر رفسنجان، سیرجان، کرمان و زرند استان کرمان و همچنین استان خراسان می توان نام برد.

پسته کله قوچی از ارقام درشت و بزرگ است و جلوه بی نظیر مخصوصا انس های درشت آن می دهد و به همین دلیل از آن به عنوان پسته آجیلی یاد می شود.

 

نرخ پسته کله قوچی صادراتی

نرخ پسته کله قوچی صادراتی پایین تر از نوع پسته آجیلی است و همچنین انس های متوسط آن بیشتر صادر می گردد و از کشور های مهمی که سفارش پسته کله قوچی می دهند، می توان از لبنان، امارات، چین، اردن، عمان، ویتنام و تایوان اشاره نمود.

پسته کله قوچی یکی از اصیل ترین پسته پوست کنده ایرانی است که برای اولین بار در شهر رفسنجان به درخت پیوند زده شد و قدمت چندانی به دیگر ارقام پسته هم ندارد و به همین دلیل از آن به عنوان جدید ترین و اصیل ترین رقم برداشتی ایران یاد می شود.

نرخ پسته کله قوچی دستچین

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پسته کله قوچی صادراتی با قیمتی استثنایی

درمیان انواع پته موجود در ایران قله قوچی به دلیل کیفیت بالا حرف اول را می زند و ازنظر اقتصادی و تجاری ارزش زیادی دارد.  در این پسته ایرانی که به نام کله قو

دیدگاهتان را بنویسید