پسته داریس
خانه / پسته کله قوچی صادراتی / قیمت روز پسته کله قوچی صادراتی

قیمت روز پسته کله قوچی صادراتی

قیمت روز پسته کله قوچی و پسته چی توز  را از چه منابعی می توان تامین نمود؟ عمده این محصول صادراتی به چه کشور های و با چه بسته بندی ارائه می شود؟ نوع آب خندان آن از چه قیمت برخوردار است.

قیمت روز پسته را می توان از بازار های نزدیک به تامی پسته تهیه نمود و یکی از این بازار که تولید کننده بزرگ پسته کله قوچی نیز است، بازار شهر رفسنجان می باشد، که بزرگترین تولید کننده پسته کله قوچی حال حاضر ایران نیز است.

قیمت پسته کله قوچی خندان بر اساس میزان درصد دستچین در کنار انس پسته تعیین می شود، به طوریکه امکان دارد یک پسته کله قوچی با انس یکسان با تفاوت قیمت چند هزار تومانی ارائه شود، که این بر می گردد به اینکه در آن انس چند درصد پسته توچین بوده و چند درصد پسته های کیفیت پایین.

خرید پسته خام کله قوچی به منظور مصارف صادراتی و آجیلی بسیار بالا بوده، اما قیمت پسته کله قوچی آجیلی به نسبت پسته کله قوچی صادراتی بالاتر و همچنین کیفیت آن نیز به مراتب بیشتر بوده است.

با توجه به صادراتی بودن این محصول قیمت روز پسته بسیار اهمیت می باید، زیرا تجار خارجی قیمت پسته را کملا فیکس کرده و سپس اقدام به خرید می نمایند.

 

قیمت روز پسته در رفسنجان

قیمت روز پسته در رفسنجان اگر نوسانات شدیدی نباشد معمولا یکشنه هر هفته اعلام می شود اما اگر نوسانات شدید باشد، به صورت روزانه اعمال و اعلام می گردد، به ویژه این مورد دوم در زمان نوسانات شدید نرخ ارز و دلار به وجود می آید.

بازار پسته روی درخت رفسنجان تنها مرجع اصلی قیمت گذاری پسته کله قوچی است، بلکه تمامی ارقام پسته و مغز پسته قیمت پایه آن در این بازار گذاشه می شود.

قیمت روز پسته کله قوچی

 

قیمت پسته کله قوچی صادراتی

بزرگترین مشترین صادراتی پسته کله قوچی ایران کشور لبنان است، که مخصوصا با اینکه قیمت پسته کله قوچی دستچین شده بسیار بالا می باشد، این نوع را سفارش و خرید می نمایند.

بسته بندی ارسالی به کشور لبنان معمولا کیسه گونی های 50 کیلویی است و نوع ارسال هم اکثرا زمینی می باشد و گاهی به صورت زمینی دریایی نیز ارسال می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پسته کله قوچی صادراتی با قیمتی استثنایی

درمیان انواع پته موجود در ایران قله قوچی به دلیل کیفیت بالا حرف اول را می زند و ازنظر اقتصادی و تجاری ارزش زیادی دارد.  در این پسته ایرانی که به نام کله قو

دیدگاهتان را بنویسید