پسته داریس
خانه / مغز پسته کله قوچی / قیمت مغز پسته کله قوچی رفسنجان

قیمت مغز پسته کله قوچی رفسنجان

قیمت مغز پسته کله قوچی رفسنجان بر اساس میزان گلدار بودن، رنگ گل مغز، میزان مغز خرد، میزان دو قاب بودن و همچنین درصد مغز پسته های ریز و درشت تعیین و تکلیف می گردد.

قیمت مغز پسته کله قوچی به قیمت پسته دهان بسته کله قوچی بستگی دارد، زیرا این محصول از پسته دهان بسته بدست می آید و برای تولید این مغز پسته از دهنبست مغزی کله قوچی بهره می برند، زیرا ما دو نمونه دهنبست پسته داریم، که یک نمونه دهنبست معمولی و یا اب خندانی می گویند و یک نمونه هم دهن بست مغزی که مغز پسته زیبایی دارد.

قیمت مغز پسته کله قوچی همان طور که ذکر شد، به پارامتر های زیادی وابسته است و عمده آنهم به درصد مغز پسته خرد، درصد مغز پسته دو قاب، درصد ریز و درشتی مغز پسته و همچنین گلداری و رنگ گل بر می گردد، که اگر هر کدام حتی به میزان 1 درصد تغییر کند، در قیمت مغز پسته کله قوچی اثر گذار است.

قیمت مغز پسته کله قوچی

 

قیمت مغز پسته کله قوچی رفسنجان

قیمت مغز پسته کله قوچی رفسنجان از دیگر هم خانواده های خود بالاتر است و دلیل آنهم درشتی و گلدار بودن مغز پسته و پسته این شهرست، به خصوص پسته کله قوچی خود شهر رفسنجان و منطقه نوق آن که از نظر سایز بسیار درشت می باشد.

معمولا مغز های پسته ای که در شهر رفسنجان تولید می گردد، رنج قیمتی بالایی دارند، اما شرکت های بازرگانی پسته که در امر صادرات مغز پسته فعالت می کنند، بهترین نوع مغز پسته را تولید و بفروش می رسانند.

مغز پسته اکبری و مغز پسته کله قوچی از جمله مغز های بسیار درشتی هستند، که برای تولید آجیل های مغزی و همنچنین تزئین انواع مواد خوراکی که سالم بودن و بزرگ بودن مغز پسته در آن اهمیت بالایی دارد استفاده می کنند.

منبع: بازار انواع مغز پسته

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید